• Nienke-Plas-boeken
Nienke-Plas-boeken
CPfOVvYNOI
aaMxTLS o
unBt JGoM
QWeXOreFA
lI nIyxiYBs

Nienke Plas Boeken

prijs op aanvraag
5 (3 Beoordelingen)

Over Nienke Plas

Nienke Plas is enorm gegroeid in de afgelopen jaren als presentatrice, actrice, zangeres en stand-up comedian. Haar bekendheid begon op 3 mei 2016, nadat zij een video opnam waarin zij haar frustraties uitte: haar vriend was op een feestje waar Lady Gaga (haar grote heldin) optrad en zij zat helaas thuis op de bank. De video zette zij op haar Facebook, voor haar 400 vrienden en de volgende ochtend bleek ze hier gigantisch veel leuke reacties op te hebben gekregen. Haar vriend raadde haar aan om wekelijks video’s te posten en maakte van haar Facebookprofiel een artiestenpagina.

Biografie Nienke Plas

Nienke Plas is begonnen in de detailhandel. Later is ze begonnen met haar eigen YouTube-kanaal. Hierop heeft ze een vlog-serie gemaakt genaamd ‘Shitty Dairy’.
Ze heeft gewerkt voor RUMAG, presenteerde op RTL5 en is kandidaat bij Expeditie Robinson geweest. Ze heeft nog in veel meer programma’s mogen spelen en heeft ook rollen gehad in verschillende films. Sinds oktober 2019 heeft Nienke Plas haar eigen reality serie op RTL5 en videoland.

U kunt hier Nienke Plas voor iedere gelegenheid boeken, denk hierbij aan uw bedrijfsfeest, festival, jubileum of opening.

Zou u graag een presentatie, comedy-show of ander optreden willen van deze getalenteerde duizendpoot? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan voor Nienke Plas. Heeft u nog vragen over het boeken van Nienke Plas? Bel of mail dan gerust met een van onze medewerkers. Wij beantwoorden graag uw vragen over het boeken van Nienke Plas voor uw evenement.

Ontvang de beschikbaarheid van Nienke Plas
Starttijd
Categorie:

3 Beoordelingen
5 (3 Beoordelingen)

Kayleigh
Nienke is echt een topper!
Sanne Krekels
Mooie stem, goede sfeer en iedereen heeft zich enorm vermaakt. Een energieke performance met veel positiviteit!
Melissa van Ophoven
Ze is geniaal grappig!

FAQ

Is de artiest beschikbaar?

Het is belangrijk om goed na te gaan of de bekende artiest op de aangegeven datum beschikbaar is. Wij controleren de beschikbaarheid voor u en zullen op basis daarvan een voorstel toesturen. Als wij aangegeven dat de artiest beschikbaar is, zal de optie ook vaststaan. Anders zal het duidelijk aangegeven worden.

Wat zijn de kosten van een bekende artiest?

De prijzen van bekende artiesten lopen enorm uiteen. Voor een semi bekende volkszanger slaagt u voor een bedrag vanaf €1000,-. Bekende artiesten die alleen in Nederland of België bekend zijn kosten tussen de €2000 tot €15000. Artiesten die ook internationale bekend zijn hebben een prijskaartje tussen de €15.000 en €50.000,-. De aller populairste DJ's die wereldwijd grote faam bezitten hebben een vanaf prijs van €100.000,-. Uiteraard zijn er uitzonderingen op deze prijs indeling. Wilt u graag weten welke artiesten u met uw gewenste budget kunt boeken? Wij geven hier u graag onafhankelijk advies over.

Wat is Buma?

Buma (beter bekend als Buma/Stemra) is de auteursrechtenorganisatie die de belangen van artiesten behartigt. Voor het publiekelijk openbare van de artiest zijn/haar nummer komen auteursrecht bij kijken. De prijzen bij Evenses zijn exclusief Buma tarieven. Op besloten gelegenheden zoals verjaardagen en bruiloften worden geen Buma tarieven gehanteerd. Dit is alleen van toepassing als het gaat om openbare evenementen zoals festivals, concerten en bedrijfsfeesten. Op de website van Buma kunt u alles lezen over de tarieven en regelingen betreft de optredens van bekende artiesten. Wij kunnen de Buma kosten afhandeling voor u regelen.

Hoe wordt de techniek geregeld?

De meeste bekende artiesten treden op door middel van een tape-act. Dat houdt in dat er geen muzikanten aanwezig zijn. Elke artiest heeft een technische rider die van tevoren gedeeld wordt om te controleren of er aan de eisen kan worden voldaan. Hier staat precies in wat de bekende artiest nodig heeft om op te kunnen treden.

Wat is een rider?

Een rider is een document waarin de wensen en eisen van een artiest zijn vastgelegd. Vooral bekende artiesten hebben vaak een aantal wensen, zoals een eigen kleedkamer, een bepaald aantal flessen drank, een maaltijd enzovoorts. Naast deze 'hospitality rider' hebben artiesten vaak ook een 'technische rider' In deze rider staat bijvoorbeeld welke speakers, ingangen en monitoren gewenst zijn. In veel gevallen neemt de geluidsman van de artiest dit zelf mee. Ook kan hij bij uw beschikbare geluidsset inprikken. Op de technische ridder kunt u zien of uw geluidsset voldoet aan de eisen van de artiest. Als u hier geen verstand van heeft. Geen probleem, we helpen u hier graag bij!

Hoe werkt promotie na het boeken van een artiest?

Mocht u een bekende artiest geboekt hebben dan kan het zijn dat deze gepromoot wordt op sociale media. Dit kan door middel van de presskit. U kunt deze voorafgaand bij ons opvragen om te zorgen dat er rechtenvrije foto's gebruikt worden.

Waarom een bekende spreker boeken?

Er zijn verschillende redenen waarom een bekende spreker kunnen worden geboekt voor een evenement:

  • Inspiratie en motivatie: Bekende sprekers kunnen de deelnemers inspireren en motiveren door hun verhalen en ervaringen te delen.

  • Expertise en kennis: Veel bekende sprekers zijn experts in hun veld en kunnen de deelnemers helpen bij het verbeteren van hun kennis en vaardigheden.

  • Netwerken: Bekende sprekers kunnen een groot publiek aantrekken en daardoor krijgt u de mogelijkheid om te netwerken met andere professionals in uw branche.

  • Prestige: Het boeken van een bekende spreker kan het prestige van het evenement verhogen, wat de aantrekkingskracht voor andere deelnemers kan vergroten.

  • Onhoudbaarheid: Een bekende spreker kan ervoor zorgen dat het evenement onthoudbaar is voor de deelnemers, wat zorgt voor een positieve herinnering aan het evenement.

  • Media-aandacht: Bekende sprekers trekken vaak media-aandacht, wat het bereik van het evenement kan vergroten en de naamsbekendheid kan verhogen.

Kortom, het boeken van een bekende spreker kan een waardevolle investering zijn voor uw evenement omdat ze kunnen bijdragen aan het succes ervan door middel van inspiratie, kennis, netwerken, prestige, onhoudbaarheid en media-aandacht.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als mijn feest niet door kan gaan door Corona?

Wilt u graag entertainment boeken, maar weet u niet zeker of uw feestdatum door kan gaan? U kunt bij ons te allen tijde uw boeking gratis verplaatsen als uw feest door overheidsmaatregelen niet door kan gaan. Deze garantie bieden wij u geheel kosteloos aan!

Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Nienke-Plas-boeken Nienke Plas Boeken
prijs op aanvraag
5 (3 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp