• Engelse Telefooncel Photobooth boeken
  • Engelse Telefooncel Photobooth boeken
  • Engelse Telefooncel Photobooth inhuren
Engelse Telefooncel Photobooth boeken
Engelse Telefooncel Photobooth boeken
Engelse Telefooncel Photobooth inhuren

Engelse Telefooncel Photobooth

€ 749 - € 1650
Engelse Telefooncel Photobooth boeken

Over Engelse Telefooncel Photobooth

Stel u voor: uw bedrijf of organisatie staat in het middelpunt van de belangstelling op straattheater, markten, braderieën, evenementen, festivals of bedrijfsfeesten. Hoe? Met onze Engelse Telefooncel Photobooth als interactieve quiz en onderzoekstool!


Deze opvallende Engelse Telefooncel Photobooth trekt niet alleen de aandacht van voorbijgangers, maar betrekt hen ook bij uw merk of dienst. En het beste van alles? Onze telefooncel is zelfvoorzienend, dus we hebben geen stroom nodig om onze diensten aan te bieden. Of het nu binnen of buiten is, zolang het maar droog is of in een overdekt winkelcentrum, kunnen we het fotohokje neerzetten, zelfs bij uw bedrijf of organisatie.

Ontdek Onze Mobiele Engelse Telefooncel!

Naast onze interactieve tools bieden we ook entertainment aan, waardoor uw evenement nog leuker wordt. En als klap op de vuurpijl kunnen we onze diensten zelfs koppelen aan een vragenquiz met een winactie!

Kortom, met onze veelzijdige Engelse Telefooncel Photobooth brengen we uw marketingstrategie naar een hoger niveau. En het beste? We kunnen de telefooncel zelfs verplaatsen tijdens uw evenement!

Wat is er allemaal mogelijk met onze Engelse telefooncel

  1. Laat mensen verrassen, met leuke foto’s

Een Engelse Telefooncel Photobooth is heel populair, en geeft iedereen een aandenken mee met uw logo en tekst een effectieve manier om uw merk of organisatie op de kaart te zetten Ook het delen met social media behoort tot de mogelijkheden, of het gebruik van een QR-code. Met een QR-code hebben uw klanten meteen de foto’s digitaal!

  1. Engelse Telefooncel Photobooth als marketing tool

In onze telefooncel, hebben we ook een oude retro telefoon zitten die te gebruiken is om vragen te beantwoorden, bijvoorbeeld wanneer u onderzoek wilt doen naar een bepaalde product, of dienst. De gasten kunnen dan hun antwoord inspreken in een telefoon die audio bestanden wordt opgeslagen, en naar het event, worden deze digitale bestanden doorgestuurd. Ook is dit mogelijk met korte video’s, met onze videobooth.

  1. Videobooth

Ook kunnen we deze video booth inzetten als marketing tool, waarbij het mogelijks om klanten/gasten, deze kunnen scannen met een QR-code. Wat maakt onze videobooth nou zo uniek? Deze kunnen we ook inzetten als marktonderzoek, waarbij korte video's worden opgeslagen van mensen die een bepaalde mening hebben over iets. Jullie kennen vast wel het programma babbelbox van ‘’Man bijt hond’’. Op deze manier vragen we mensen wat ze denken over een dienst of product. Dit in combinatie met een stukje entertainment, dit brengt hilarische filmpjes op. Laat u verrassen, en vraag vrijblijvend informatie op!

Engelse Telefooncel Photobooth boeken?

Wilt u Engelse Telefooncel Photobooth boeken voor uw evenement of feest? Engelse Telefooncel Photobooth kunt u boeken bij Evenses voor uw festival of stadsfeest. U kunt geheel vrijblijvend een offerte bij ons aanvragen. Voor meer informatie kunt u gerust contact met ons opnemen, wij zijn zeven dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

Bij Evenses kunt u:


Bij Evenses is kwaliteit erg hoogstaand, Daarom werken wij alleen maar met professionele artiesten. Engelse Telefooncel Photobooth boekingen zorgen altijd voor veel plezier, ook staan de Engelse Telefooncel Photobooth boekingen bekend als een groots feest spektakel.

Op zoek naar een ander soort entertainment?

Bij Evenses hebben we niet alleen foto en video, ook hebben wij een groot assortiment aan allemaal verschillende Bands, Zangers, Acts, andere Live muziek en meer! Waar u ook naar op zoek bent, bij ons kunt u de juiste Entertainment boeken voor uw persoonlijke evenement.

Ontvang de beschikbaarheid van Engelse Telefooncel Photobooth
Starttijd

FAQ

Waarom techniek inhuren?

Technische apparatuur en diensten zijn essentieel voor het succes van een evenement, vooral als het gaat om licht, geluid en videodisplays. Technische apparatuur en diensten kunnen u helpen om een professionele en indrukwekkende sfeer te creëren, waardoor uw evenement nog meer impact heeft.

Welke soorten technische apparatuur en diensten zijn er beschikbaar?

Er zijn tal van technische apparatuur en diensten beschikbaar, zoals geluidsapparatuur, lichtapparatuur, videodisplays, podiums, trussing, rigging, stroomvoorziening enzovoort.

Is het mogelijk om technische apparatuur en diensten zelf te installeren en te bedienen?

Dit hangt af van het type apparatuur en uw technische kennis. Sommige technische apparatuur en diensten zijn vrij eenvoudig te installeren en te bedienen, terwijl andere complexer zijn en meer technische kennis vereisen. Het is belangrijk om het juiste personeel te hebben voor het opzetten en bedienen van de apparatuur om er zeker van te zijn dat het evenement soepel verloopt.

Is er ondersteuning beschikbaar als er technische problemen optreden tijdens het evenement?

Ja, het technische verhuurbedrijf moet ondersteuning bieden en technische problemen tijdens het evenement kunnen oplossen. Het is belangrijk om duidelijke afspraken te maken over de ondersteuning die beschikbaar is en hoe u contact kunt opnemen met het technische verhuurbedrijf in geval van problemen.

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat voor fotohokjes zijn er?

Er zijn verschillende soorten fotohokjes beschikbaar, variërend van traditionele cabines tot open air fotohokjes, spiegel fotohokjes en gif-booths. Ze hebben verschillende functies en opties en variëren in grootte en stijl.

Is het fotohokje makkelijk te gebruiken?

Ja, het fotohokje is gemakkelijk te gebruiken. Meestal is er een operator aanwezig om de gasten te helpen, maar de meeste fotohokjes zijn ontworpen om intuïtief te zijn en gebruikersvriendelijke instructies te hebben.

Kunnen de foto's gepersonaliseerd worden?

Bij de meeste fotohokjes is het mogelijk om een logo of tekst op de foto's af te laten drukken. Indien dat het geval is, zal er op tijd om een voorbeeld gevraagd worden zodat er tijdig een ontwerp gemaakt kan worden.

Hoeveel foto's kunt u maken als u een fotohokje huurt?

Ja, bij Evenses kunt u onbeperkt foto's maken wanneer u een fotohokje huurt. Dit geldt voor alle types fotohokjes die we aanbieden. Je kunt dus zoveel foto's maken als je wilt, zonder extra kosten!

Hoe lang blijft het fotohokje staan?

Je kunt een photobooth huren voor de gewenste duur. De huurperiode hangt af van het type fotohokje dat je kiest. Een LED photobooth is beschikbaar vanaf 4 uur, terwijl een fotozuil de hele dag beschikbaar is. Je kunt de huurperiode dus aanpassen aan jouw evenement en wensen.

Kan het fotohokje buiten staan?

Ja, het fotohokje kan buiten staan, mits het droog weer is. Onze medewerker op locatie beoordeelt ter plaatse of het mogelijk is om de photobooth buiten te plaatsen. Houd er rekening mee dat als je het fotohokje voor meerdere dagen huurt, het fotohokje 's nachts binnen moet staan. Zorg er dus voor dat je rekening houdt met de weersomstandigheden en de huurperiode bij het plannen van het gebruik van de photobooth.

Kan ik meerdere extra services tegelijk boeken?

Ja, je kunt verschillende extra services tegelijk boeken voor je evenement. Of je nu catering, workshops en kinderentertainment wilt combineren, we zorgen ervoor dat alles naadloos op elkaar aansluit en jouw evenement naar een hoger niveau tilt.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Engelse Telefooncel Photobooth boeken Engelse Telefooncel Photobooth
€ 749 - € 1650
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp