• gemaskerd bal organiseren
  • feest organiseren
  • act boeken
  • decoratie huren
  • fotografie huren
gemaskerd bal organiseren
feest organiseren
act boeken
decoratie huren
hkB nAIo
fotografie huren

Gemaskerd bal

prijs op aanvraag
5 (7 Beoordelingen)

Over Gemaskerd bal

Bent u ook fan van Bridgerton, of lijkt het u leuk om ooit een gemaskerd bal bij te wonen? Organiseer zelf een gemaskerd bal! Wij helpen u graag met ons gemaskerd bal totaalpakket. Op deze manier hoeft u zich geen zorgen te maken om de organisatie van het gemaskerd bal. Zo kunt u genieten van een onvergetelijk feest!


Wat houdt een themafeest totaalpakket in?

Het is uiteraard mogelijk aanpassingen te doen in ons voorstel. In overleg stellen we het feest volledig in overleg samen!

Decoratie

De juiste decoratie kan natuurlijk niet ontbreken bij een gemaskerd bal. Het belangrijkste is natuurlijk dat iedereen een mooi masker draagt. Daarnaast is leuke versiering, zoals ballonnen en slingers een erg leuke toevoeging voor een gemaskerd bal. Dit zorgt voor een echt feestelijke sfeer en het totaalplaatje.

Bal gemaskerd, gemaskerd bal organiseren.jpg

Entertainment

Wat is onmisbaar bij een gemaskerd bal? Muziek natuurlijk? Denk bijvoorbeeld aan een klassiek ensemble, wat perfect bij een gemaskerd bal past. klassiek-ensemble-priera bijvoorbeeld! Dit klassieke orkest is inzetbaar als mooie achtergrondmuziek, maar kunnen ook prachtige concerten geven. Dit trio speelt prachtige stukken van bekende klassieke componisten, zoals Mozart, Beethoven en Chopin. Ook spelen ze stukken van minder bekende componisten.

Gemaskerd bal, bal gemaskerd.jpg

Voor een meer feestelijk gemaskerd bal zullen John & Mr. Smith een erg goede keuze zijn. De combinatie van de DJ met saxofoon zorgt voor een echt feestje. De saxofonist improviseert op de muziek die de DJ draait en hierdoor wordt het erg origineel en modern. Als u op zoek bent naar uw Bridgerton feest, is dit een goede optie. Zo kan dit duo perfect, net zoals in de serie, moderne liedjes op een klassiekere wijze spelen.

Catering

Heerlijke hapjes en drankjes zijn onmisbaar op een gemaskerd bal. Wij zullen een uitgebreide selectie verzorgen van zoete en hartige hapjes. Op deze manier kunnen uw gasten een klein hapje eten tussen het dansen door. Ook een heerlijk glaasje bubbels past natuurlijk ook bij een gemaskerd bal. Denk bijvoorbeeld aan een heuze luxe champagnetoren!

Gemaskerd bal.jpg

Fotograaf

Ook bieden wij professionele fotografen aan, die een gemaskerd bal perfect kunnen vastleggen. Deze foto's kunt u later altijd weer bekijken om terug te kijken op een geslaagd gemaskerd bal. Deze foto's kunnen ook nog bij elkaar in een fotoalbum gedaan worden, zodat u alles mooi bij elkaar heeft.

Gemaskerd bal organiseren.jpg

Videograaf

Onze videograven kunnen ook het gemaskerd bal professioneel vastleggen met mooie videobeelden. De videograaf maakt hierna dan een prachtige aftermovie, waarop de sfeer van het feest goed te zien is. Op deze manier kunt u het geslaagde gemaskerde bal altijd terugkijken en herbeleven.

Gemaskerd bal organiseren.jpg

Gemaskerd bal Themafeest boeken?

Bij Evenses is kwaliteit erg hoogstaand, daarom werken wij alleen maar met professioneel materiaal en professionals. Een Gemaskerd bal Themafeest boeken zorgt altijd voor veel plezier, ook staan de Gemaskerd bal Themafeest boekingen bekend als een groots feest spektakel.

Op zoek naar een ander soort entertainment?

Bij Evenses bieden we niet alleen volledige themafeesten aan, ook hebben wij een groot assortiment aan allemaal verschillende Bands, Zangers, Acts, andere Live muziek en meer! Waar u ook naar op zoek bent, bij ons kunt u het juiste Entertainment boeken voor uw persoonlijke evenement.

Ontvang de beschikbaarheid van Gemaskerd bal
Starttijd
Geschikt voor:
Categorie:

Repertoire Gemaskerd bal

Nummers

undefined - undefined

7 Beoordelingen
5 (7 Beoordelingen)

Seraphina
Evenses bracht de juiste details naar ons gemaskerd bal. Van de kleinste decoratieve elementen tot de grotere aankleding, elk detail droeg bij aan de magie van de avond. Een organisatie die oog heeft voor subtiliteiten!
Gabriella Grace
Evenses bracht niet alleen aankleding, maar ook een dosis elegantie in het entertainment op ons gemaskerd bal. De coördinatie van de geboekt acts op ons event maakte het tot een onvergetelijke avond van stijl en vermaak.
Natalie
Evenses voorzag ons gemaskerd bal van het juiste en passend entertainment . Een avond doordrenkt met klasse en mysterie en feest, dankzij de professionele touch van Evenses.
Sebastiaan
De burlesque-show op ons gemaskerd bal was een echte bravoure. De danseres die wij hadden geboekt bij Evenses had een hoog entertainment gehalte en was sensueel en verleidelijk en voegde een vleugje ondeugendheid toe aan de avond. Een geweldige toevoeging aan het thema en de sfeer.
+ bekijk alle reviews

FAQ

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

gemaskerd bal organiseren Gemaskerd bal
prijs op aanvraag
5 (7 Beoordelingen)
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp