• hollands feest
  • hollands feest organiseren
  • thema feest
  • thema feest organiseren
  • thema feest boeken
  • organiseren thema feest
hollands feest
hollands feest organiseren
OoXbggiLk
thema feest
thema feest organiseren
H SOKPkxI
thema feest boeken
organiseren thema feest

Hollands Feest

prijs op aanvraag
hollands feest

Over Hollands Feest

Hollands feest is een blijvend fenomeen wat nooit zal vergaan. Aan de borrel, mooie Nederlandse meezingers en bitterballen die rondgaan? Bediening in Delfts Blauw en de klompen aan de muur? Misschien zelfs wel de hitjes op uw feest voorzien door DJ Dave Roelvink of juist Tributeband Doe Maar? Het is allemaal mogelijk bij de organisatie van een Hollands feest, want met zo'n thema kan er van alles! Wij bieden de mogelijkheid volledig Hollandse feesten op te zetten voor u, met aankleding en al! Schroom niet om te bellen om te kijken wat er allemaal wel niet mogelijk is met ons Hollandse Feest pakket. Met ons Hollands feest zult u in ieder geval goed zitten bij de organisatie van uw themafeest, bedrijfsfeest of zelfs een gala!

Hollands Feest.jpg

Wanneer wij het feest voor u opstellen, dan kunnen wij u natuurlijk een zeer mooi totaalpakket voorstellen, maar dit kunnen we ook zeker in samenspraak met u samenstellen. Bij ons initiële voorstel voor het Hollands feest zullen wij in ieder geval de volgende zaken alvast op een rijtje zetten:

Maar dan komt natuurlijk de vraag wat wij allemaal voor jullie in petto hebben voor het Hollands feest wat bij jullie op de planning staan. We zullen eens beginnen met het volgende:

Entertainment

Om het echt het feest Hollands te maken moet er natuurlijk bijpassend entertainment zijn. Voor het begin van de avond is bijvoorbeeld een grappige allround artiest in de vorm van onze gezellige Typical Dutch, die iedereen aan het lachen zal krijgen, volledig in karakter. Toch een wat zuidelijkere invloed? Carnavals Duo pakt iedereen op leuke wijze aan op het feest.

Dan is iedereen binnen op het Hollands feest in vol ornaat, dan komt het vermaak voor bij de borrel op uw locatie! Voor het begin van de avond zouden wij dan kiezen voor ons Zingend Duo Jordaan of een partyband zoals Party Collective, die het hele Hollandse feest los laat gaan met hitjes van Doe Maar en Guus Meeuwis. Mocht het niet Hollands genoeg zijn, kunnen wij altijd nog Orkest Dixieland aanraden voor op het feest. Ze staan garant voor een spetterende entree en weten veel echt Hollandse feestliedjes spelen.

Het is in ieder geval ook altijd een goed idee, mocht het Hollands feest tot in de late uurtjes doorgaan, de band uiteindelijk af te laten wisselen met een DJ die het feest nog even doorzet. In het themafeest op z'n Hollands raden wij dan ook een Allround DJ aan, daar krijgt u altijd wat u wil op het feest, is het meer Hollands of meer allround, deze DJ weet alle vlakken te raken met zijn goede sets.

Decoratie in Hollandse feest sferen

Nu staan de artiesten en het entertainment allemaal vast, dan zijn we aangekomen op de aankleding van uw Hollands feest. Een themafeest kan namelijk niet zonder passende decoratie, dus een tulpje hier en daar moet zeker niet verkeerd staan. Wij zullen het er in ieder geval zo mooi mogelijk te laten lijken, zo kan iedereen lekker Hollands feesten.

Wij zullen voor uw feest op voorkeur de decoratie opstellen en aanbrengen. Zo bent u er van verzekerd dat de feestsferen goed zullen passen bij de rest van festiviteiten. Onze Hollandse feesten zijn zeker geen feestjes om te missen!

Feest hollands.jpg

Foto- en videograaf

Bij een mooi feest, wil iedereen natuurlijk wel een aandenken hebben aan de gehele avond! Zeker na wat biertjes zal er wel eens een zwart gat zijn wat met een fotootje weer herinnerd kan worden. Het leukste om te doen is eigenlijk een fotograaf laten rondlopen op jullie feest, die brengt namelijk actieshots en verschillende situaties met zich mee.

Toch niet de behoefte aan een fotograaf op het feest, maar toch wel het idee dat er iets van foto's gemaakt moet worden? Kies dan bijvoorbeeld voor een LED Fotohokje, waar iedereen lekker op zijn eigen gangetje foto's kan maken. Het mooie aan het inzetten van een fotobooth op Hollandse feesten is dat de foto's ook een randje volledig in thema of met uw logo gedrukt worden. Dan weet iedereen meteen waarvan het was!

Hollandse feesten.jpg

Overtuigd dat een [Hollands feest](/themafeest) uw keuze gaat worden, maar het moet nog meer naar uw persoonlijke stijl? Vul een aanvraag in op onze website of bel voor alle opties en eventuele toevoegingen die wij aanbieden.

Ontvang de beschikbaarheid van Hollands Feest
Starttijd
Geschikt voor:

FAQ

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Kan ik meerdere extra services tegelijk boeken?

Ja, je kunt verschillende extra services tegelijk boeken voor je evenement. Of je nu catering, workshops en kinderentertainment wilt combineren, we zorgen ervoor dat alles naadloos op elkaar aansluit en jouw evenement naar een hoger niveau tilt.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

hollands feest Hollands Feest
prijs op aanvraag
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp