• winter wonderland boeken
  • feest organiseren
  • versiering boeken
  • show
  • feest organiseren
  • Nederlandse artiesten
winter wonderland boeken
eAubQZaqCM
feest organiseren
wStfmSA
versiering boeken
show
feest organiseren
Nederlandse artiesten

Winter wonderland feest

prijs op aanvraag
winter wonderland boeken

Over Winter wonderland feest

Winter wonderland feesten zijn de perfecte keuze voor in de winter, namelijk een sprookjesachtige belevenis die volledig in het thema staat van sneeuwpoppen, prinsessen, wintersport en nog veel meer! Dit thema biedt namelijk veel keuze in outfits en zo zorgt u ervoor dat iedereen verkleed aankomt op uw feest.


Dat zou dan ook één van de weinige zaken zijn die u regelt, want schakel ons in en wij verzorgen uw winter wonderland feest tot in de puntjes voor u. Wij bieden namelijk een winter wonderland thema feest pakket aan, waar wij verschillende zaken omtrent uw feest voor u organiseren. Denk hierbij aan het volgende:

Winter Wonderland feest checklist

Daarbij bespreken wij altijd met u welke zaken wij voor u gaan regelen voor uw Winter Wonderland feest, dus wilt u iets niet of iets anders is het altijd mogelijk!

Winter wonderland feest.jpg

Muziek

Om af te trappen met uw magische feest is het belangrijk om leuke optreden(s) te plannen voor op uw feest Winter Wonderland. Zo zou het wel leuk zijn om te beginnen met een band die iedereen los laat gaan, zoals onze Party Collective , die alle hits van toen en nu los kunnen laten op het publiek en zo ook een thema specifiek repertoire kunnen voorbereiden voor op uw Winter wonderland feest. Nadat de band een tijdje heeft opgetreden is het ook de bedoeling het winterse feest door te zetten, dan raden wij aan om de avond te vervolgen met een DJ met violist laat mensen versteld staan.

Entertainment

Daarnaast om de decoratie nog meer shine te geven, is het ook geen slecht idee om extra entertainment over de vloer te hebben tijdens uw feest winter wonderland. Denk bijvoorbeeld aan onze steltenlopers die volledig passen in het winter thema en uw gasten die echte wow-factor meegeeft. En anders kunnen onze hostessen in winter wonderland thema outfit rondgaan met hapjes en drinken tijdens het feest, dat scheelt iedereen weer een eindje lopen naar de bar! Niet kan te veel zijn voor een feest winter wonderland.

Winter wonderland themafeest.jpg

[Decoratie]

Dan zijn we aangekomen tot de aankleding van uw feest in winter wonderland thema, die moet namelijk ook tip top in orde zijn natuurlijk! Zo zullen de sneeuwvlokken overal hangen en ronddwarrelen, de sneeuwpoppen opgezet zijn en alles met mooie witte en blauwe kristaltinten aangekleed worden. Zo zal uw winter wonderland feest zeker in eenspraak zijn met de outfits, muziek en het entertainment.

Winter wonderland decoatie.jpg

Foto- en video

Maar nu staat alles klaar voor een geweldig winter wonderland feest, maar dan moet er natuurlijk ook voor gezorgd worden dat mensen na het feest nog erg lang kunnen nagenieten! Daarom bieden wij ook de mogelijkheid aan om een fotograaf op uw winter wonderland feest rond te laten lopen die de gekste foto's maakt, of bijvoorbeeld een videograaf die een aftermovie van uw event maakt. Het is allemaal mogelijk en het is dé manier om iedereen een leuk aandenken mee te geven. Winter wonderland feesten kunnen niet vergeten worden, net zoals sprookjes.

Winter wonderland fotograaf.jpg

Overtuigd dat een Winter Wonderland Themafeest uw keuze gaat worden, maar de opties die wij aanbieden moeten nog iets meer aangepast worden op uw stijl? Vul dan een aanvraag in op onze website of bel voor alle opties en eventuele toevoegingen die wij aanbieden

Ontvang de beschikbaarheid van Winter wonderland feest
Starttijd

FAQ

Wat voor type bedrijfsfeesten kunt u organiseren?

Bij het te organiseren bedrijfsfeest is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bedrijfsfeest gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een activiteit te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het bedrijfsfeest waar iedereen losgaat. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het personeelsfeest?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bedrijfsfeest. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw personeelsfeest. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw medewerkers er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bedrijfsfeesten. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bedrijfsfeest?

Het belangrijkste om op te letten bij een personeelsfeest organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen!

Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Kan ik meerdere extra services tegelijk boeken?

Ja, je kunt verschillende extra services tegelijk boeken voor je evenement. Of je nu catering, workshops en kinderentertainment wilt combineren, we zorgen ervoor dat alles naadloos op elkaar aansluit en jouw evenement naar een hoger niveau tilt.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

winter wonderland boeken Winter wonderland feest
prijs op aanvraag
Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp