Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
Tissue act
100% match

Tissue act

De tissue act is een spectaculaire show waarbij de acrobate gebruikt maakt van doeken.
De tissue act combineert acrobatiek, dans en muziek tot een prachtige show. Het is de eye catcher voor u...
Lees meer

4,8 (10 Beoordelingen)
€ 845 - € 1605
The Aerial Dance Duo
100% match

The Aerial Dance Duo

Zowel op de grond als in de lucht weet dit duo uw avond te betoveren.
The Aerial Dance Duo bestaat uit twee dansers die door middel van duetten in verschillende stijlen een bijzondere act we...
Lees meer

4,8 (13 Beoordelingen)
€ 1295 - € 2330
Circus meisje
100% match

Circus meisje

Met onze expertise en 12 jaar lange ervaring in entertainment introduceert Evenses nu ook het circus meisje! Lees meer

€ 595 - € 1800
Jongleur Danny
100% match

Jongleur Danny

Deze professional maakt van zijn jongleershow een ware sensatie, leuk voor uw evenement.
Om van uw feest een spectaculaire show te maken, is Jongleur Danny bij Evenses te huren. Deze jongleer...
Lees meer

5 (3 Beoordelingen)
€ 495 - € 1240
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Acrobaten voor uw gelegenheid

Acrobaten boeken voor uw bedrijfsfeest, receptie of festival? Evenses werkt samen met veel verschillende acrobaten. Acrobaten maken er altijd een spectaculaire show van omdat ze op alle markten thuis zijn. Het tot stand brengen van een perfect gecoördineerde acrobaten show vergt veel tijd, samenwerking en balans. Onze acrobaten zullen zeker voor prachtige optredens zorgen! Lees hieronder meer over de mogelijkheden om acrobaten inhuren via Evenses.

Wat zijn de elementen van acrobatiek?

Acrobatiek verwijst naar stuntprestaties die verband houden met lichaamsbewegingsvaardigheden. Het belangrijkste aspect van de discipline is de integratie van balans, coördinatie en behendigheid. Verschillende elementen worden met elkaar versmolten, zoals dans, (spier) kracht, lucht, muziek en vloeiende bewegingen. De combinatie van deze elementen zorgt voor een sensationele natuurlijke kunst.
Daarnaast is acrobatiek ook een combinatie van vele elementen in dans, vechten en motorsport.

Wat is belangrijk voor goed verlopende acrobatiek show?

Onze acrobaten weten als geen ander dat de discipline onoverwinnelijk is in goede samenwerking. Acrobaten voeren ongeëvenaarde prestaties uit door te gooien, springen, vangen, klimmen en balanceren. We zijn altijd op zoek naar manieren om zo goed mogelijk samen te werken en zo min mogelijk kracht te gebruiken. Vertrouwen, communicatie, inzicht en focus zijn daarbij essentieel.

acrobaten.jpg

Spectaculaire acrobatische shows boeken voor uw bedrijfsfeest, festival of event

De Tissue Act is een spectaculaire acrobaten show waarbij in de lucht een routine wordt uitgevoerd terwijl de acrobate zich vasthoudt aan doeken. Een andere act hoog in de lucht is de Aerial Ring, een soort hoepel is hierbij het terrein voor de routine. Het German Wheel, ook wel het Rhönrad genoemd, biedt een spektakel op de vloer aan. Net zoals het Dance Duo, waarbij een combinatie van dans en acrobatiek centraal staan. Al deze acts hebben gemeen dat ze een ontzettend hoog entertainmentgehalte hebben. Naast dat de acts heel mooi en bijzonder zijn, zijn ze ook spannend en sensationeel.

Heeft u een bedrijfsfeest, bruiloft of festival waarbij u iets bijzonders wilt bieden aan uw gasten? Dan is een acrobaten act hiervoor zeer geschikt. U kunt deze inzetten voor de opening van uw evenement, maar ook als onderdeel van u programma of als grote afsluiter van de avond. Hoewel met name de acts in de lucht wel locatie eisen hebben, kunnen we voor iedere gelegenheid en locatie een gepaste acrobaten act leveren. De medewerkers van Evenses en onze artiesten denken graag met u mee, waardoor u een gepaste acrobaten show voor uw evenement hebt en u bent verzekerd van een mooie voorstelling. U kunt ons 24/7 telefonisch en per mail bereiken om vragen te stellen of een vrijblijvend voorstel aan te vragen voor het boeken van acrobaten.

Bij evenses kunt u:

  • Acrobaten boeken
  • Catering bestellen
  • Bands boeken
  • DJ's boeken
  • Fotografen inhuren

Bij Evenses is kwaliteit erg hoogstaand, Daarom werken wij alleen maar met professionele artiesten.

acrobaten.jpg



Waar vooraf rekening mee houden bij een acrobatiek act?

Voordat je een acrobatiek act boekt, is het belangrijk om te weten wat voor soort evenement je organiseert en welke specifieke behoeften en eisen je hebt voor de act. Overweeg ook het publiek dat aanwezig zal zijn en de beschikbare ruimte voor de uitvoering.

Wat zijn de veiligheidsmaatregelen voor een acrobatiek act?

Veiligheid is een zeer belangrijk aspect van acrobatiek. De artiesten moeten getraind zijn en de juiste apparatuur en accessoires gebruiken voor hun uitvoeringen. Het is ook belangrijk om een ​​veilige omgeving te creëren, met de juiste ondergrond, veiligheidsnetten of kussens, en een goede verlichting. Het is raadzaam om met de artiesten en hun agentschap te overleggen over de specifieke veiligheidsmaatregelen die nodig zijn voor de uitvoering van de act.

Wat voor toevoeging heeft een show op uw evenement?

Een show kan een geweldige toevoeging zijn aan uw evenement, omdat het een extra dimensie van entertainment biedt die uw gasten zal vermaken en bijblijven. Afhankelijk van het type show dat u boekt, kan het uw evenement ook een bepaalde sfeer of thema geven.

Hoe lang duurt een show?

De duur van een show varieert afhankelijk van het type act. Meestal duurt een show tussen de 30 en 60 minuten, maar dit kan in overleg aangepast worden aan de wensen van je evenement.

Kan ik de show aanpassen aan mijn evenement?

Ja, veel van onze shows kunnen op maat worden gemaakt om aan de specifieke wensen van jouw evenement te voldoen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

Moet ik zorgen voor speciale apparatuur voor de show?

Afhankelijk van de show kunnen er speciale technische benodigdheden zijn, zoals geluid, verlichting of podiumruimte. Onze artiesten zorgen meestal voor hun eigen apparatuur, maar we zullen je vooraf informeren over eventuele vereisten.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp