Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Bruiloft thema

Een bruiloft thema die u nooit zal vergeten, eentje die aan alle wensen voldoet, die uw dromen zullen overtreffen. Jullie bruiloft is niet alleen maar de mooiste dag van uw leven maar ook een gelegenheid om er een feest van te maken. Iedereen wilt toch zijn eigen bruiloft een origineel thema geven? Het wordt juist wat makkelijker als jullie bruiloft een thema heeft zodat u grip heeft tijdens het organiseren van deze speciale dag. Weet u nog niet precies wat het best bij uw bruiloft ideeën past? Kijk dan eens hieronder voor alle thema bruiloft tips die wij kunnen meegeven.

Bruiloft thema ideeën

Maakt u eerst eens een lijstje met uw partner wat uw droombestemmingen zijn. Schrijf daarna de beste dates op dat lijstje die u ooit heeft gehad. Kijk dan eens naar dat lijstje, zijn er bestemmingen of dates geweest die u ook graag hebt willen delen met uw geliefden om u heen? Dan heeft u al een goed gevoel voor het sfeertje dat uw thema bruiloft kan krijgen. Was het ijsjes eten op een koude dag met als favoriete bestemming New York? Of was het wellicht samen de jungle verkennen op vakantie met als favoriete bestemming Jakarta. Ideeën voor bruiloft themas gaan eindeloos door, wellicht wilt u misschien wel een vintage bruiloft thema? Waar herkent u zichzelf het beste in, of waar herkennen uw geliefden u het beste van?

Bruiloft thema 4.jpg

Festival bruiloft

Als je helemaal all-out wil gaan voor jou bruiloft kunt u er een groots feest van maken, oftewel een festival bruiloft! Op een festival bruiloft heeft u helemaal de vrije keus hoe u er het mooiste feestje van maakt. Maakt u het grootst, of juist iets kleins zoals een winter tuinfeest? Zolang u er maar een feestje van wilt maken kiest u het best voor een festival bruiloft.

  • Boek de beste artiesten die in uw smaak vallen
  • Decoreer jullie bruiloft naar het een feestje dat u voor ogen heeft
  • Serveer eten vanuit verschillende foodtrucks of regel een ander soort catering

Festival wedding 1.jpg

Barn wedding

Wilt u liever wat ouderwets en lekker nuchter? Wilt u met uw blote voeten in het gras kunnen lopen? 'S avonds de sterren van de hemel dansen (letterlijk!) en helemaal één zijn met de natuur? Hou dan gezellig als bruiloft thema een barn wedding. Een barn wedding is een in Nederland opkomend, maar zeer populair concept uit Amerika. Waarbij u heerlijk in de natuur jullie bruiloft kunt organiseren, en dat hoeft natuurlijk niet altijd op de boerderij te zijn.

  • Een barn wedding kan op verschillende locaties en is meestal buiten
  • Tijdens een barn wedding kunt u op blote voeten lopen door het gras, maar uiteraard wat u lekker vind natuurlijk
  • U kunt het Amerikaans aankleden met een cowboy stijl
  • Of lekker Nederlands en uw gasten inspirerende boerse kledij laten dragen

Bruiloft thema 1.jpg

Bruiloft styling geregeld volgens uw voorkeur

U staat op het punt te gaan trouwen, maar weet niet welke stijl u wilt? Of kent u de stijl misschien, maar weet u niet hoe u de stijl kunt realiseren? Laat Evenses helpen! Wij werken met on-site professionals, waarbij wij ons concentreren op details, wij zullen bestuderen hoe wij een perfecte en unieke bruiloft thema voor u kunnen creëren. Er moet niet alleen naar de stijl worden gekeken, maar ook naar jullie thema, de sfeer en de huwelijksdecoratie.

De eerste stap van de bruiloft stylist is het bepalen van de stijl, jullie thema en de sfeer dat u op de bruiloft wilt gebruiken. Wilt u een groot modern evenement bijwonen, zoals een feestelijk bruiloft thema of een kleine, comfortabele schuurbruiloft? Alles is mogelijk! Nadat u dit hebt bevestigd, is het tijd om decoraties voor de bruiloft te kiezen. Hiervoor zoeken wij de perfecte decorateur en verzamelen wij de leukste huwelijksdecoraties voor belangrijke dagen. Hierdoor kunt u de last van de bruiloft verlichten, en kan Evenses ervoor zorgen dat alles professioneel volgens uw wensen wordt geregeld om een ​​perfect ogende bruiloft te bezorgen.

Bruiloft styling 1.jpg

Uw bruiloft aan zee met de voeten in het zand?

In eerste instantie denkt u vanwege het weer natuurlijk niet meteen aan een strandbruiloft in Nederland, maar tegenwoordig werkt zelfs het Nederlandse weer vaker mee dan u zou denken! Uiteraard is een bruiloft op het strand misschien wel echt iets voor als u graag wilt trouwen in de zomer. In de wintermaanden staat er niet alleen een koude wind, de beachclubs en strandpaviljoens zijn op een enkeling na natuurlijk ook gesloten. Maar waar moet u beginnen met het plannen van uw bruiloft op het strand? Bij het kiezen van een toffe trouw locatie natuurlijk!

Wanneer u op zoek bent naar de ideale locatie voor een bruiloft op het strand, is het belangrijk om te kijken of het een formele trouw locatie is. Bij een wettig huwelijk moet de trouw locatie door de gemeente worden aangeduid als "Huis der Gemeente", anders is uw huwelijk ongeldig! U kunt ervoor kiezen om naar de gemeente van de trouw locatie te gaan en hen te vragen of zij de locatie voor een dag als officiële trouw locatie mogen aanwijzen. Maakt u zich geen zorgen, want op deze manier kunt u er altijd voor kiezen om eerder voor de wet te trouwen en de bruiloft te houden in de strandtent of beachclub van uw keuze.

Strand bruiloft 1.jpg

Wilt u bruiloft thema boeken voor uw gelegenheid? Deze is via Evenses te boeken voor uw evenement. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op!

Bij Evenses kunt u:



Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijksfeest?

Bij het te organiseren huwelijk is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bruiloft gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een ceremonie te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het huwelijk waar iedereen losgaat op een avondfeest. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijk?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bruiloft. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw bruiloft. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw gasten er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bruiloften. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bruiloft?

Het belangrijkste om op te letten bij een bruiloft organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen. Het is de belangrijkste dag uit uw leven dus vooral genieten!

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp