DJ huren of boeken Haarlem
Wilt u een DJ huren voor uw personeelsfeest, huwelijk, feest, bruiloft en borrel in Haarlem? Pop, soul, jazz en rock, onze Haarlemse DJ's kunnen het allemaal! Zie onderstaand ons aanbod.
Wilt u een DJ huren voor uw personeelsfeest, huwelijk, feest, bruiloft en borrel in Haarlem? Pop, soul, jazz en rock, onze Haarlemse DJ's kunnen het allemaal! Zie onderstaand ons aanbod.
Kosten indicatie DJ:
€0 - €250 Hobby DJ
€250 - €500 Professionele DJ, korte set
€500 - €1000 Professionele DJ, avondvullend
€1000 - €1250 Professionele DJ met muzikant
€1250 - €1750 Professionele DJ met band
€2000 en hoger Bekende DJ
De exacte prijzen voor het boeken van een DJ hangen af van een aantal elementen:
Dat is flexibel en helemaal afhankelijk van uw wensen. Doorgaans draait een DJ vanaf 1 uur en meestal tot 4 uur lang. Het is echter ook mogelijk een DJ langer dan 4 uur in te zetten, bij een bruiloft DJ bijvoorbeeld. Een drankje en klein hapje is dan wel welkom!
Ja, in de meeste gevallen spreken we dit zo af. Onze DJ's hebben een geluidsset die geschikt is voor een feest tot 150 personen. Dit kan ook nog uitgebreid worden voor grotere aantallen gasten. U kunt het ook zelf inhuren als dit uw voorkeur heeft. Vaak is de voordeligste optie wel om dit bij de DJ te boeken. Ook is hij bekend met de apparatuur wat voor hem of haar prettig werkt.
Het opbouwen van de techniek van een DJ gaat vrij snel. U kunt uitgaan van een periode tussen de 30 en 60 minuten.
De DJ staat standaard 30 minuten voor het optreden startklaar. Dit betekent dat alles is opgebouwd en de soundcheck succesvol is afgerond. In overleg is het voor de DJ ook mogelijk om eerder startklaar te staan. Dit kan wenselijk zijn als u bijvoorbeeld het feest in dezelfde zaal geeft als waar het diner plaatsvindt.
Ja, dit kan zeker en is een leuke toevoeging aan de act. Veel gekozen muzikanten bij de Dj zijn saxofonisten, violisten of zangeressen.
Ja, dit is mogelijk. Het beste is om dit vast voor de boeking met de DJ af te spreken. Dan kan hij of zij ervoor zorgen dat de nummers mooi verwerkt worden in de Dj set. Op de avond zelf een enkele verzoeknummer doorgeven kan ook, maar we raden af om dit al te veel te doen. Zo wordt het moeilijker om een goede opbouw van de set te maken.
De meeste van onze DJ's verzorgen standaard hun eigen geluids- en lichtapparatuur, maar voor grotere evenementen of speciale wensen kan er extra apparatuur nodig zijn. Dit bespreken we van tevoren en zorgen voor een duidelijke offerte.
Dit verschilt per DJ. Buitenoptredens zijn mogelijk als de locatie beschikt over voldoende voorzieningen, zoals elektriciteit, en als de weersomstandigheden gunstig zijn.
Het is raadzaam om vroeg te boeken, vooral als je een specifieke DJ in gedachten hebt. Voor last-minute boekingen doen we uiteraard ons best om je te helpen.
Dit kan vaak in overleg, mits vooraf afgesproken. Extra speeltijd kan bijkomende kosten met zich meebrengen.
Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:
Gescreend, professioneel entertainment
Niet goed - geld terug garantie
Reiskosten
BTW
Vervangend entertainment bij ziekte
Online wensenlijst
Persoonlijke eventmanager
24/7 klantenservice
Op- en afbouw (indien nodig)
Licht en geluidstechniek (indien nodig)*
Overige benodigde apparatuur (indien nodig)
In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.
De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:
Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.
Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:
Wat wij verder nog doen:
Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:
Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.
Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.
Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.
Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking
Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.
Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.
U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.
U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:
Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.
Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.