Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie

Aanbevolen

Two Delight
100% match

Two Delight

Beleef een geweldig moment met dit zeer ervaren en enthousiaste duo! Bekijk de foto's en video's hier! Lees meer

4,9 (38 Beoordelingen)
€ 775 - € 1475
Zangeres-Pianiste Cim
100% match

Zangeres-Pianiste Cim

Cim brengt met haar prachtige stem fijne en sfeervolle nummers op uw gelegenheid!
Bent u op zoek naar een zangeres - pianiste wie sfeervolle muziek kan brengen tijdens uw gelegenheid? Dan ben...
Lees meer

4,7 (8 Beoordelingen)
€ 595 - € 1310
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Jubileum

Zijn je partner en jij over enkele maanden dertig jaar getrouwd en willen jullie die mijlpaal een passend eerbetoon geven in het bijzijn van jullie vrienden en familie? Is jouw familie een toegewijd volger van het Nederlandse Koninklijk Huis en zijn jullie al voorzichtig na aan het denken over het vieren van het tiende jaar van Willem-Alexander als koning over enkele jaren? Of is het komende maand misschien veertig jaar geleden dat jouw oudste collega begon bij het bedrijf waar jij nu ook werkt en ben je gevraagd om iets te organiseren om deze collega een beetje in het zonnetje te zetten? Wat voor feest of evenement je ook wil gaan organiseren, we zijn ervan overtuigd dat het de moeite waard is om te overwegen een jubileum te boeken.

Wat bedoelen we met jubileum?

Nu zal je misschien denken dat het nogal vaag klinkt, een jubileum boeken, dus leggen we graag uit wat we daarmee precies bedoelen. Om te beginnen bedoelen we met een jubileum een feestelijke herdenking van een belangrijke gebeurtenis, zoals een trouwdag of de oprichting van een bedrijf. Aangezien er talloze verschillende jubilea bestaan en nog meer manieren om al die soorten jubilea te vieren, is het begrip jubileum in dezen vrij breed.

Een jubileum boeken wil eigenlijk zeggen dat je de hulp inroept van een ervaren partij om jou te helpen bij het organiseren van het jubileum in kwestie. Zo kunnen wij bij Evenses, bijvoorbeeld, één of meerdere taken van je overnemen, maar we kunnen ook de hele organisatie op ons nemen, het ligt er maar net aan wat jij zelf wil. Voor ons is het niet van belang of het om een klein feestje of een grootste viering gaat, wij weten wat er voor nodig is om van een jubileum een daverend succes te maken.

Jubileum entertainment

Stel, bijvoorbeeld, dat je binnenkort de trouwdag van je broer gaat vieren, maar dat er nog wat invulling mist op het gebied van muziek. Bij Evenses beschikken we over de contacten en de historiek om in no-time een live act te boeken die goed bij jouw evenement past Of misschien is je vader afgelopen week op zijn werk wel in de spotlight gezet voor zijn twintig jaar trouwe dienst en wil je dat volgend week met vrienden en familie nog eens dunnetjes overdoen? Wij kunnen je daarbij helpen door, bijvoorbeeld, de catering te verzorgen, een geluidsinstallatie voor speeches te installeren, en wat ondersteunend personeel in te huren voor tijdens de feestelijkheden. Op die manier kan je zelf tenminste ook een beetje genieten van het jubileum dat je georganiseerd hebt.

Weet je niet waar je moet beginnen?

Het hoeft helemaal niet moeilijk te zijn om het perfecte jubileum te boeken voor de gelegenheid in kwestie, maar gezien het gevarieerde aanbod qua opties in Nederland en België is het over het algemeen wel een goed idee om hierbij de hulp in te roepen van een bedrijf dat ervaring heeft op het gebied van dergelijke boekingen. Niet alle beschikbare opties zullen namelijk even goed passen bij het jubileum dat jij gaat organiseren. Evenses beschikt over een uitgebreid portfolio professionele leveranciers van diensten en live acts voor uiteenlopende soorten jubilea en met wie wij al talloze boekingen hebben geregeld. Die expertise en die ervaring gebruiken we graag om jou te helpen, zodat jij het ideale jubileum kan boeken.

Onze entertainment specialisten zijn zeven dagen per week bereikbaar via het offerteformulier op onze website, of per e-mail of telefoon om jouw vragen omtrent het boeken van een jubileum te beantwoorden. Als je eerst zelf het aanbod wil verkennen, dan kan je met de hulp van onze zoekmachine het zoeken wat overzichtelijker maken. In combinatie met ander materiaal dat je kan vinden op het internet kan je zo een eerste indruk van de beschikbare opties voor jubilea in ons aanbod. Verder zullen we, ter informatie en omdat het wel van pas zou kunnen komen tijdens het organiseren, iets dieper in gaan op de benamingen van relatief veelvoorkomende jubilea, en enkele tips voor het organiseren van een origineel jubileum op een rijtje zetten.

De traditie van jubilea in Nederland en België

Wanneer het gaat om de herdenking van een gebeurtenis, zoals een verjaardag of een bruiloft, vinden de traditionele jubilea plaats na 12.5, 25, 50, en 60 jaar. Deze jaartallen, evenals verschillende andere tijdsaanduidingen, hebben de namen van grondstoffen gekregen, zoals goud, zilver, en platinum. Deze benamingen verwijzen, onder andere, naar wat de gevierde persoon of personen in kwestie als cadeau voor het jubileum horen te ontvangen. Zeker in Nederland en België wordt dit echter niet altijd strikt nageleefd, al wordt er wel degelijk rekening mee gehouden, vooral wanneer het een groter jubileum betreft. Het systeem van deze benamingen is dan ook niet volledig formeel. Sommige tijdsaanduidingen hebben zelfs meerdere bekende benamingen. Om je een idee te geven van de bekendste benamingen van jubilea zullen we ze hieronder in overzichtelijke tabelvorm zetten.

1: Katoen

2: Papier of leer

3: Leer of tarwe

4: Zijde of was

5: Hout

6: Ijzer

7: Wol

8: Brons

9: Aardewerk

10: Tin

12.5: Koper

15: Kristal

20: Porselein

25: Zilver

30: Parel en parelmoer

40: Robijn of smaragd

50: Goud

60: Diamant

65: Briljant

70: Platina

75: Albast

80: Eik

90: Graniet

100: Ivoor

Enkele tips voor het organiseren van een origineel jubileum

Zoals we al eerder schreven, bestaan er heel veel verschillende soorten jubilea en niet iedere soort hoort op dezelfde manier gevierd te worden. Het vieren van jullie trouwdag zal, bijvoorbeeld, heel wat andere voeten in de aarde hebben dan het organiseren van een feestje voor het twintigjarig bestaan van jullie bedrijf. Desalniettemin zijn er wel bepaalde elementen die identiek of in ieder geval vergelijkbaar met elkaar blijven, ongeacht de gelegenheid.

Beginnnen bij het begin: de uitnodigingen

Één van de belangrijkste taken van jou als organisator is het managen van de gastenlijst. Dat wil zeggen dat je tijdens het plannen van het jubileum een lijst van gasten maakt, zodat je zeker weet dat iedereen een uitnodiging krijgt en niemand vergeten wordt. Of je nou iets kleins voor vrienden organiseert of een uitgebreide prijsuitreiking voor een groot publiek aan het opzetten bent, het kan absoluut een goed idee zijn om unieke en creatieve uitnodigingen te versturen. De uitnodiging is namelijk het allereerste “contact” dat jouw gasten met de feestelijkheden gaan hebben. Door hier al gelijk indruk te maken, leg je alvast een goede fundering voor de rest van het jubileum.

Vergeet de visuals niet

Met visuals bedoelen we alles dat met afbeeldingen te maken heeft, van slides en foto's tot collages en video's. Het ligt er natuurlijk aan wat er herdacht wordt en uit wat voor mensen het publiek grotendeels bestaat, maar over het algemeen vallen visuele elementen beter dan teksten of lange toespraken. Als je, bijvoorbeeld, een trouwdag voor een ouder echtpaar organiseert, kan je ervoor kiezen om tussen enkele korte speeches door wat beelden van het echtpaar via een projector te laten zien. Dat is leuk en nostalgisch, en zo kunnen de mensen ook rustig blijven zitten terwijl ze alles bekijken.

Geef je gasten wat leuks mee terug

Een jubileum draait uiteindelijk om het herdenken van iets dat jij en je gasten het herdenken waard vinden. Om die reden wil je als organisator van het jubileum ook wel dat de aanwezigen zich de viering zelf nog even zullen heugen. Één van de beste manieren om dat doel te bereiken, is om wat leuks voor te bereiden voor je gasten wanneer ze terug naar huis gaan. Dit kan een zakje met gadgets en frutsels zijn, of een kleine badge met daarop de datum en de gelegenheid, om maar wat voorbeelden te noemen. Bovendien zul je ze je gasten ook gelijk het gevoel geven dat je hun aanwezigheid waardeert en dat je echt wat extra moeite hebt gedaan om het jubileum voor hen origineel en memorabel te maken.

Wat Evenses zoal voor je kan betekenen

Het boeken van een jubileum hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn, zeker niet als je al min of meer weet wat voor soort jubileum je gaat organiseren en hoe je die viering wil gaan invullen. Het is dus zeker nuttig om daar, in ieder geval voor jezelf, alvast een redelijk duidelijk idee van te vormen voordat je begint met het boeken van een jubileum. Niet alle opties zullen namelijk even goed passen bij het soort evenement dat jij zelf voor ogen hebt.

Jubileum vieren? Viert u binnenkort een jubileum van 25 jaar, 40 jaar of misschien wel 60 jaar van uw bedrijf of huwelijk? Of het nu gaat om een personeelsfeest, jubileumsfeest of een huwelijksfeest, wij behandelen graag uw wensen van entertainment voor uw jubileum. Zo kunt u een band, DJ of solist als Diva Diamond inhuren voor uw bijzondere dag. Voor de muzikale omlijsting van uw jubileum is het belangrijk dat de juiste artiesten worden geboekt. Evenses kan u helpen met het invullen van uw feest, zodat deze fantastisch wordt. Voor uw jubileum is de muziekkeuze erg belangrijk. Voor een echtpaar of bedrijf, een compleet pakket van muziek, licht en geluid is onmisbaar op deze perfecte dag.

Om elkaar een mooi jubileum cadeau te geven, heeft boekingsbureau Evenses talloze ideeën voor de invulling van het feest. Evenses werkt met professionele artiesten, die vervolgens weer op te splitsen zijn in: solisten, duo’s, trio’s en bands. Wilt u bijvoorbeeld dat er lekker gedanst wordt op uw jubileumfeest, kunt u een Feest DJ huren. Bij ons kunt u uit verschillende soorten deejays kiezen, zoals allround DJ, disco DJ, vinyl DJ en house DJ. Daarnaast kunt u ook een muzikant bij uw DJ boeken. Zo kunt u voor bijvoorbeeld uw 25 jarig jubileum een DJ met saxofonist, violist of zanger boeken. Naast de DJ’s die wij aanbieden, zijn er bands die u kunt aanvragen. De bands kunnen worden aangevraagd als dans- of achtergrondmuziek voor uw jubileum. De bands worden in diverse genres aangeboden. Wilt u liever een solist op uw jubileum? Evenses biedt zangers, zangeressen en solo muzikanten aan om de muzikale omlijsten van uw feest te verzorgen.

Jubileum: Band, DJ's, bekende artiest of show zorgeloos boeken bij Evenses

Verder biedt Evenses voor uw jubileum fotografie opties aan. Zo kunt u een professionele fotograaf of een photobooth inhuren. Zo heeft u en uw gasten een tastbare herinnering van uw jubileumfeest. Als u vragen hebt over het boeken van de artiesten, neem dan telefonisch of via de mail contact met ons op. U kunt ook via de website een vrijblijvende offerte aanvragen voor uw favoriete artiest om de invulling van uw jubileum te verzorgen.



Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp