Boek hier uw minibar, poffertjesbar, cocktailbar of koffiebar voor uw evenement, verjaardag of bedrijfsfeest. Kijk hiernaast voor een selectie van allerlei soorten catering. Neem ook gerust contact op met een van onze medewerkers voor meer informatie.
Aanbevolen
Poffertjeskraam huren
Poffetjeskraam huren? Wanneer u voor uw feest, bruiloft of jublieum invulling zoekt voor de catering kunt u bij ons boekingskantoor [Evenses]("Evenses entertainment") een poffetjeskraam inhuren. Een poffertjeskraam is uitermate geschikt voor uw evenment op locatie. Geniet van de lekkernijen tijdens uw gelegenheid. De poffertjes kunnen op elk moment van de dag gegeten worden!
Poffertjes worden al jaren als lekkernij of tussendoortje gegeten door vele Nederlanders. Onze poffertjes worden vers voor u bereid door de poffertjesbakker. Het poffertjes recept wordt voor op de dag van uw evenement gevolgd, wij zorgen voor vers geslagen beslag voor op uw locatie. Zo leveren wij u topproducten van hoge kwaliteit. De poffertjes worden per 10 stuks geserveerd met roomboter en poedersuiker. Onze poffertjeskraam heeft een capaciteit van 600 poffertjes per uur. Uw gasten kunnen de poffertjes onbeperkt en gratis komen afhalen bij de poffertjeskraam gedurende 4 uur. Heeft u geen zin in een suikerspinmachine en wilt u een poffertjeskraam boeken voor uw bedrijfsfeest, jubileum, evenement of verjaardag? Evenses helpt u met het huren van de geschikte poffertjeskraam!
Poffertjeskraam op iedere gelegenheid
Het eten van poffertjes is een mooi moment om naast uw drive in show lekker te genieten van heerlijk vers gemaakte poffertjes uit de poffertjespan. Of als u even een break nodig hebt na een bezoek aan de draaimolen of zweefmolen, de poffertjeskok staat altijd voor u klaar. Krijgt u tijdens het horen van al het feestmuziek dat opgevoerd wordt door een van onze bekende dj's of Nederlandse artiesten, spontaan trek in een portie poffertjes? U kunt zich altijd bij de kraam ontspannen en het laatste nieuws weer tot u nemen tijdens het eten van een versgemaakte poffertje.
Belangrijk bij het reserveren van een poffertjeskraam is de prijs. Om ervoor te zorgen dat er geen onverwachte kosten of andere onaangename verassingen zullen optreden, willen wij graag contact met u opnemen om uw voorkeuren en wensen te bespreken. Zo kunnen wij u ontlasten van uw zorgen en de totaalprijs vaststellen. De prjizen van Evenses zijn all-inclusive. Zo komt u niet voor verassingen te staan. Wij zorgen er voor wanneer u wenst een poffertjesplaat huren, dat dit voor u geregeld wordt!
Poffertjeskraam boeken
U kunt altijd en overal onze poffertjeskraam inhuren, of u nou in Amsterdam of in Harlingen bent, Evenses weet voor u de geschikte poffertjeskraam op locatie te regelen. Kijk hieronder voor meer infotmatie met betrekking tot het huren van catering op locatie. Neem gerust contact op met ons Artiestenbureau, onze medewerkers staan altijd voor u klaar om u te adviseren van de te huren poffertjeskraam.
Bij Evenses kunt u:
- Poffertjeskraam boeken
- Catering bestellen
- Bands boeken
- DJ's boeken
- Fotografen inhuren
Welke soorten foodtrucks zijn er?
Er zijn verschillende soorten foodtrucks te huur, zoals Mexicaanse foodtrucks, Italiaanse foodtrucks, BBQ-foodtrucks, vegetarische foodtrucks enzovoort. Het type foodtruck dat u huurt, hangt af van het soort evenement dat u organiseert en de gerechten die u wilt serveren.
Wat is inbegrepen bij de foodtruck verhuur?
Over het algemeen omvat een foodtruck verhuur de foodtruck, de kok(s), het keukengerei, de voedselvoorziening en eventueel extra opties zoals menu-ontwerp en andere keukenaccessoires.
Is de foodtruck geschikt voor mijn evenement?
Dit hangt af van uw evenement en uw wensen. Het is belangrijk om de grootte, stijl en menu-opties van de foodtruck te bekijken om te bepalen of deze past bij uw evenement. Bespreek uw wensen en behoeften met Evenses om te zien welke opties er beschikbaar zijn.
Kan ik meerdere extra services tegelijk boeken?
Ja, je kunt verschillende extra services tegelijk boeken voor je evenement. Of je nu catering, workshops en kinderentertainment wilt combineren, we zorgen ervoor dat alles naadloos op elkaar aansluit en jouw evenement naar een hoger niveau tilt.
Wat zit inbegrepen bij de prijs?
Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:
-
Gescreend, professioneel entertainment
-
Niet goed - geld terug garantie
-
Reiskosten
-
BTW
-
Vervangend entertainment bij ziekte
-
Online wensenlijst
-
Persoonlijke eventmanager
-
24/7 klantenservice
-
Op- en afbouw (indien nodig)
-
Licht en geluidstechniek (indien nodig)*
-
Overige benodigde apparatuur (indien nodig)
-
In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.
Hoe komt de prijs tot stand?
De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:
- De gewenste duur van het optreden
- De reistijd en reiskosten
- (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
- Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
- De groepsgrootte
- Bekendheid van de act.
Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.
Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?
Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:
- ervaring,
- opleiding,
- prijs-kwaliteitsverhouding,
- representativiteit,
- originaliteit
- betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.
Wat wij verder nog doen:
- Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
- Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
- Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
- Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
- Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
- Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?
Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:
- Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
- U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
- U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
- We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?
Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.
Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.
Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.
Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking
Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.
Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.
- Ideal
- Bankoverschrijving
- Creditcard
- Paypal
- Apple pay
- Sofort Banking
- Bankcontact
- KBC/CBC betaalknop
- Belfius Pay Button
U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:
- 100% aanbetaling vooraf
- 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
Enkel voor bedrijven: - 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
- 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?
Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.