Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Barn Wedding organiseren

Waarschijnlijk is trouwen op een boerderij niet de trouwplek waar u aan denkt, maar het is zeker een unieke ervaring! Trouwen op de boerderij geeft lekker luchtig en stoer een nieuwe betekenis aan romantiek. De schoonheid van de sfeer in de buitenlucht: dat is het! Bent u nog niet echt overtuigd? Bekijk hieronder wat er bij een barn wedding past.

Boerderij huren voor uw barn weddings

De locatie van een barn wedding is meestal op een boerderij, maar dat bepaalt u natuurlijk helemaal zelf! Een mooi pluspuntje van een bruiloft op de boerderij is dat u bij helder weer buiten kunt zitten en u in de schuur kunt verstoppen als het regent. U kunt veel mooie boerderijen huren als trouw locatie, maar misschien kent u al wel een bekende die op de boerderij woont. In het eerste geval kunt u vaak gevarieerde ingerichte kamers betreden, waar u kunt dineren, iets kunt drinken en het ja-woord aan elkaar geven. Terwijl u op een andere locatie geheel zelf de schuur indeling gaat organiseren en decoreren. Gooit u het feest liever in een "ongepolijste" schuur? Zorg dan geheel zelf voor de aankleding en wij zouden met de catering kunnen helpen.

Enkele indrukken van een barn wedding

Een barn wedding kunt u zo boers aankleden als u wil, of juist helemaal niet. Het is uw feestje en u mag bepalen hoe uw speciale dag eruit ziet. Om een eerste indruk te krijgen hoe zo'n outdoor wedding er uit kan zien laten we hier wat ideeën zien:

  • In het buitengebied kunt u uw bruiloft op het gras houden, met hooibalen als zitplekken.
  • U geniet van de buiten omgeving en neemt alle uitzichten helemaal in u op.
  • Een buiten bruiloft geeft veel meer de ruimte om gasten uit te nodigen of een act in te huren.
  • Wordt het een beetje koud buiten? Dan kunt u binnen alsnog de sterren van de hemel dansen.

Wij geven u de beste wedding barn venues.jpg

Trouwen in een schuur

Trouwen in een schuur is een opkomend concept wat steeds populairder wordt. Het komt vanuit een Amerikaans concept waar barn wedding een hele populaire trend is. Het is zoals een bruiloft in een schuur, maar het betekent niet per se dat u op de boerderij trouwen moet. Deze locaties zijn meestal gelegen in bosrijke gebieden of omgeven door brede graslanden, lekker in de buitenlucht. Hoe romantisch is het om te trouwen in een oude boerenschuur (zoals een wijn- of stroschuur)? Het massieve steen, mooie houten plafonds en robuuste balken zorgen voor een rustieke sfeer. Met behulp van decoratie zoals tapijten, kaarsen en fotolijsten kan zo'n authentieke schuur direct omgetoverd worden tot een sprookje.

Barn wedding bruidsjurk en dress code

Kies een ​​comfortabele maar vooral simpele jurk die u mooi vindt. U loopt buiten, dus een lange jurk sleep u alleen maar over de natuur en daar wordt die niet schoner van. Hoge hakken is tijdens een barn wedding ook af te raden. De meeste trouwjurken op de boerderij hebben delicate details, zoals gedrapeerde stoffen en kant, het oogt simpel en luchtig. Ga schoenen kopen zonder hoge hakken, blote voeten of cowboylaarzen! U kunt het afsluiten met een bosje zonnebloem of lavendel. En hoe zit het met de gasten? Vraag hen om cowboylaarzen te dragen! Ook details als een boerenruit of sokken met koeienprint passen prima bij een barn wedding.

Alvast enkele voorbeelden voor uw wedding barn trouwjurk.jpg

U bepaalt de sfeer op uw unieke barn wedding

Locaties voor een goeie wedding barn kun je tegenwoordig gemakkelijk vinden, maar daarbij bepaalt u hoe de sfeer op uw gelegenheid eruit gaat zien. Waarschijnlijk wilt u uw gelegenheid ook vastleggen, dat kan met video- of fotografen. Of misschien wilt u wel zelf wat foto's laten schieten, dat kan allemaal! Zie hieronder wat het best bij uw gelegenheid zou passen:

Welke sfeer wilt u op uw barn wedding? Er zijn genoeg mogelijkheden te vinden om uw gelegenheid zo geslaagd mogelijk te maken. Lekker een muziekje op de achtergrond of lekker mee rocken met je favoriete nummers? Als u in gedachte heeft om een band te laten spelen, kijk hieronder naar de mogelijkheden:

Heeft u liever een DJ aanwezig op uw barn wedding of allebei? Het is altijd mogelijk om meerdere artiesten te boeken op één gelegenheid. Kijk hieronder voor de mogelijkheden:

Barn weddings voor jouw bruiloft.jpg

FAQ Barn wedding

Wat kost een barn wedding

Een barn wedding kun je helemaal zelf bepalen hoeveel je er aan uitgeeft. Wij houden er van om bij Evenses u de optie te geven om van uw gelegenheid iets speciaals te maken. Wij kunnen helpen om uw gelegenheid om te toveren tot iets onvergetelijks met muziek, catering, acts en om het allemaal vast te leggen video- en fotograven.

Wat is een goede barn wedding locatie

Goede barn wedding venues is er eentje die u het comfortabelst vind. Het kan een schuur zijn, een kasteel of wel iets sprookjes achtig. Wilt u liever alles buiten, alles binnen, of een combinatie van beide? In Nederland is er genoeg keus om voor uw barn wedding een perfecte locatie te vinden.

Wat is een dresscode op een barn wedding

Het barn wedding concept komt uit Amerika, daar doen ze tijdens een barn wedding simpele boerenkledij aan. Ook de cowboy style wordt toegepast met cowboy laarzen bijvoorbeeld. In Nederland kunt u natuurlijk dezelfde trend volgen, maar ook een Nederlands tintje aan geven. U kunt het zo gek maken als u wilt, geheel authentiek Nederlands of Amerikaans, of een combi daarvan.
Toch wat inspiratie nodig, check de link hieronder voor wat tips:

Is er thema muziek te regelen?

Tijdens uw barn wedding valt er genoeg te kiezen om van uw gelegenheid iets spectaculairs te maken. Bij Evenses kunt een band huren die muziek speelt naar uw wensen. Zoekt u bijvoorbeeld muziek uit de jaren '50? Of heeft u liever iets moderner? Kijk hieronder naar de mogelijkheden:

Wat zijn de mogelijkheden voor catering

Uw barn wedding planner heeft de mogelijkheid om via Evenses-Catering uw gelegenheid te voorzien van catering.



Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijksfeest?

Bij het te organiseren huwelijk is er een grote hoeveelheid aan invullingen waaruit gekozen kan worden. U kunt voor het rustige bruiloft gaan met bijvoorbeeld catering, achtergrondmuziek en genoeg ruimte voor borrelen. Een idee hierbij is door 's middags een ceremonie te doen, dan te gaan eten en even gezellig te borrelen. Een andere optie is dat u kiest voor het huwelijk waar iedereen losgaat op een avondfeest. Hier moet u dan meer kijken naar DJ's, bands en aankleding van de locatie. En in alle instanties is het natuurlijk belangrijk de drank en hapjes niet te vergeten!

Hoe kiest u een passend thema voor het huwelijk?

Een goed thema kiezen kan heel belangrijk zijn voor uw bruiloft. Door het kiezen van een thema heeft u meteen een leidraad binnen de organisatie van uw bruiloft. Het thema is meteen toe te passen aan de artiesten die u boekt, de aankleding en wat uw gasten er van kunnen verwachten. Het beste om een goed thema uit te kiezen is onderzoek doen door meerdere thema's op een ritje te zetten die naar uw inzien passen bij uw bedrijf en een paar medewerkers om hun mening vragen. Dit kan gemakkelijk gedaan worden door te zoeken op thema bruiloften. Let hier op de samenstelling van de aanwezigen, want een thema kan heel goed passen bij 20-30 jarigen, maar is niet meteen toepasselijk op mensen boven de 40.

Wat zijn de belangrijkste zaken om op te letten bij een bruiloft?

Het belangrijkste om op te letten bij een bruiloft organiseren is het zorgen voor een duidelijk budget, dan is het belangrijk een passend thema te kiezen, vervolgens moeten de drank en het eten goed geregeld zijn en zorg voor activiteiten, muziek en laat iedereen de gezelligheid meenemen. Het is de belangrijkste dag uit uw leven dus vooral genieten!

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp