Bedrijfsfeest op de planning? Dus het bedrijf waar u werkt organiseert iedere zomer een grote borrel en bent u gevraagd voor de bedrijfsfeest organisatie? Hebben uw collega's en u een goed jaar achter de rug, en gaat dat gevierd worden met een of meerdere leuke bedrijfsfeestjes? Of komt er binnenkort misschien een jubileum aan op het werk en willen jullie daar graag met z'n allen iets speciaals voor doen? Wat u ook in gedachten heeft, veel is mogelijk maar tijdrovend. Hebt u ook wel eens overwogen om een bedrijfsfeest te organiseren met de hulp van een ervaren entertainmentbureau als Evenses?
Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat voor bedrijfsfeest het precies is en op hoeveel man er ongeveer gerekend kan worden, maar neem het maar van ons aan dat het bedrijfsfeest organiseren heel wat tijd kan kosten. Naast het boeken en voorbereiden van de bedrijfsfeestjes locatie moet u hoogstwaarschijnlijk ook rekening houden met wat logistieke elementen en het regelen van de catering. Daar komt nog bij dat er misschien nood is aan wat aanvullend entertainment en dat u ook zelf het werk nog wil kunnen uitvoeren in combinatie met de bedrijfsfeest organisatie. Op dat vlak kan Evenses u uitstekend ondersteunen.
Alles voor een geslaagd bedrijfsfeest
U moet het bedrijfsfeest organiseren, alleen weet u niet precies in wat voor stijl het gaat zijn. Houden jullie bijvoorbeeld een bedrijfsborrel, met een hapje en een leuke presentatie of zoek je iets met een festival, attractie of circus of karaoke thema? Dan kunt u het beste een kijkje nemen bij de onze cateringopties en gaan voor bediening op locatie. Wilt u een interessante spreker zoals bijvoorbeeld Tess Milne, Roxanne of oud-schaatser Marianne Timmer? Zoekt u toch iets meer in de feestelijke richting voor de te organiseren bedrijfsfeestjes? Dan kunnen wij u voorzien van alles van DJ's zoals Rob Black, artiesten als Waylon en John de Bever tot bands en aankleding op locatie.
Wij bieden alles aan voor het perfecte bedrijfsfeest, niets is te vergezocht en wij gaan verder dan verzorging van de catering, DJ's, bands, aankleding en u kan het zo gek niet bedenken of wij kunnen het wel regelen. Zo hebben wij een hele waslijst aan leuke toevoegingen voor uw personeelsfeest.
Wat dacht u er bijvoorbeeld van als wij aan de slag gaan met de bedrijfsfeestjes catering voor en na het diner op jullie personeelsfeest? U hoeft ons enkel uit te leggen wat het thema van jullie bedrijfsfeest wordt, wie er allemaal aanwezig zullen zijn, en wat jullie voorkeuren zijn voor bijvoorbeeld hapjesschalen en diner. Op basis van uw input gaan wij dan aan de slag om de perfecte bedrijfsfeest catering te regelen. De catering bedrijfsfeest kan bestaan uit een geheel buffet of juist een constante stroom van lekkere hapjes of foodtrucks. Zo hoeft u zich daar niet de hele tijd mee bezig te houden en houdt u ook tijd over voor andere taken als de gastenlijst, een eventuele tafelplanning, en andere dingen die u belangrijk acht voor het bedrijfsfeest.
Ook voor al het entertainment tijdens het bedrijfsfeest zelf kunnen wij van grote toegevoegde waarde zijn voor u als bedrijfsfeest organisator. Zoals we eerder al schreven, wilt u waarschijnlijk zelf ook een beetje kunnen genieten van de feestelijkheden die u heeft georganiseerd. Deze lasten kunnen uit handen genomen worden als u bij ons al het entertainment voor uw bedrijfsfeest regelt. Wij kunnen het feest voorzien van personeel op de bedrijfsfeest locatie, photobooths neerzetten en alle opbouw verzorgen. Is het bedrijfsfeest zakelijk of heeft u een gek thema, wij weten er wel wat voor! Vooraf aan het bedrijfsfeest is het misschien een idee een workshop, act of activiteit op de planning zetten.
Als u echter constant in de weer moet zijn van alles en nog wat, van het serveren van het eten en het in de gaten houden van de bar tot het instrueren van de band en het socializen met de andere aanwezigen tijdens het bedrijfsfeest, gaat dat moeilijk worden. Wij kunnen u assisteren met het bedrijfsfeestje organiseren en in goede banen te leiden, bijvoorbeeld door op zoek te gaan naar kwaliteitspersoneel om eten en drinken te serveren of een hostess die de mensen welkom heet bij aankomst en hen ook een goede reis wenst bij vertrek. Moet het allemaal wat losser? Dan zijn onze PR-Girls een uitgelezen kans of kiest u er juist voor om tijdens het evenement een party manager die alles uit handen neemt te boeken.
Als gevolg van alle opties die er bestaan wat betreft het boeken van verschillende bedrijfsfeesten, kan het soms wel lastig zijn om te weten wat er precies allemaal mogelijk is en wat het beste zou passen bij uw bedrijfsfeest. Om die reden is het wel handig om bij het boeken van bedrijfsfeesten samen te werken met een partij die ervaring heeft op het gebied van dergelijke boekingen. Evenses is zo'n partij. Niet alleen beschikken wij over een enorm aanbod opties, maar hebben wij door de jaren heen ook al talloze bedrijfsfeesten geboekt en georganiseerd voor onze klanten. Die expertise en die ervaring stellen we graag ter beschikking, zodat u het perfecte bedrijfsfeest kan boeken voor de gelegenheid.
Een bedrijfsfeestjes organiseren om los te gaan
Stel u bent opgedragen of aan het plannen voor een bedrijfsfeestje voor uw personeel en er moet gewoonweg keihard gefeest gaan worden, dan wilt u natuurlijk ook genoeg entertainment op uw personeelsfeest hebben. Ook hiervoor hebben wij een verscheidenheid aan opties die het bedrijfsfeest organiseren een stuk makkelijker maakt. Het eerste wat ter sprake moet komen tijdens de organisatie is wel het bedrijfsfeest thema dat er aan te pas zal komen. Dit is natuurlijk niet noodzakelijk, maar een bedrijfsfeest thema maakt de aankleding van het personeelsfeest wel een stuk makkelijker. Eenmaal een thema bedacht is het slechts een zaak om alle belangrijke onderdelen van het bedrijfsfeest van te voren te regelen.
Bij het te organiseren bedrijfsfeest is het natuurlijk belangrijk nadat jullie je bedrijfsfeest thema hebben gekozen om de locatie goed op orde te hebben. Doen jullie dit ergens op kantoor? Dan is het een aanrader om een passend podium te regelen voor de optredens op het personeelsfeest. Als extra aankleding voor de bedrijfsfeest locatie is het huren van een verlichte dansvloer een leuke optie, dit geeft de ruimte sfeer en is ook nog zeer naar smaak aan te passen met de kleuren. Helemaal all out gaan? Er is ook de mogelijkheid licht en geluid en lasershows te huren, van klein tot groot en voor alle bedrijfsfeesten. Let wel op, vaak zit bij het boeken van onze artiesten ook al een geluidsinstallatie inbegrepen, al zijn deze vaak geschikt tot groepsgroottes van 100 à 150 man. Heeft u nu alles voor de bedrijfsfeest locatie nu voorzien? Dan op naar de optredens!
Een bedrijfsfeest organiseren gaat niet zonder het kiezen van passende optredens. De keuze voor een goede bedrijfsfeest DJ is van groot belang, dit omdat de DJ wel alle hitjes die populair zijn onder uw personeel moet kunnen draaien en er voor zorgt dat uw personeelsfeest niet een sof wordt. Wij bieden bijvoorbeeld DJ's aan die hun weg volledig weten te vinden in de 80's & de 90's, maar bijvoorbeeld ook DJ's die helemaal thuis zijn in de House, Disco of gewoon allround. Wij hebben voor elk personeelsfeest een passende DJ. Eventueel zelf aan de slag als DJ bedrijfsfeest? Er is veel mogelijk in samenspraak met onze artiesten en materiaalverhuur om zelf even een plek achter de booth te nemen.
Ondanks de grote verschillen die er bestaan tussen bedrijfsfeesten hebben de meesten toch in ieder geval één ding in gemeen: muziek. Natuurlijk, u kunt altijd kiezen voor een afspeellijstje op Spotify of zelfs Youtube en die gewoon af laten spelen over het speakersysteem van de bedrijfsfeest locatie, maar het is ook mogelijk een stapje verder te gaan en voor wat live muziek zorgen. Hierin valt ook weer een brede keuze te maken tussen welke types band op uw te organiseren bedrijfsfeest gaat spelen. Zal de sfeer meer rustig en formeel zijn op het feest? Dan zou een klassieke popband of een jazzband wel eens heel goed in het straatje van uw bedrijfsfeest kunnen passen. Gaan jullie eerst eten en daarna uit jullie dak? Open het bedrijfsfeest dan bijvoorbeeld met een passende band als de populaire Party Collective om die dan op te volgen door een dance DJ te boeken, eventueel in combinatie met een lasershow of een show van een VJ. Organiseer je een kerstfeest voor je bedrijf, boek dan een kerstband bij Evenses. De keuze is in ieder geval reuze!
Optredens check, aankleding check, catering check, dan op naar alle leuke toevoegingen die uw personeelsfeest net dat extra beetje shine geven! Eén van de belangrijksten hierbij is eigenlijk wel de verslaglegging van de avond, oftewel een foto- of videograaf! Laat ze rondlopen tijdens het evenement om de mooiste momenten vast te leggen zodat het personeelsfeest niet snel vergeten zal worden. Toch de medewerkers zelf foto's laten maken? Kies dan voor de photobooth, die ook nog eens gepersonaliseerde foto's laat printen met de naam van uw bedrijf en/of een logo. Iets actievers als toevoeging op het bedrijfsfeest is ook een mogelijkheid, dan kunt u bijvoorbeeld roulette of pokertafels neerzetten, waar iedereen even een handje of een ronde kan meespelen.
Personeelsfeest organiseren, makkelijk en zonder zorgen!
Wat voor soort bedrijfsfeest u ook naar op zoek bent, bij Evenses helpen we u graag met het vinden en boeken van de ideale keuze. Om te beginnen, kunt u al eens een kijkje nemen op onze website. U kunt met behulp van de zoekmachine door ons aanbod scrollen, onder andere door te filteren op het budget dat u wil uitgeven. Daarnaast vindt u hier ook een heel aantal reviews van mensen die al eens de services, producten, en acts in kwestie hebben geboekt voor bijvoorbeeld een bedrijfsfeest. Zo weet u meteen wat voor vlees u in de kuip heeft voor uw bedrijfsfeest. Dat kan u al een eindje op weg helpen wat betreft het boeken van een bedrijfsfeest. Verder zijn onze bookers en entertainment specialisten zeven dagen per week bereikbaar, zowel via het offerteformulier op onze website als per e-mail en telefoon.
Heeft u nog vragen over het boeken van een van onze artiesten voor uw te organiseren bedrijfsfeest? Neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers. We helpen u graag verder met uw vragen over het boeken van artiesten voor uw bedrijfsfeest.