Reset
Sorteer op: Relevantie
Sorteer op: Relevantie
LED Fotohokje
100% match

LED Fotohokje

De leukste herinneringen aan uw evenement!
LED-fotohokjes zijn moderne fotocabines die zijn uitgerust met LED-verlichtingstechnologie. Ze zijn populair op evenementen zoals bruiloften, feeste...
Lees meer

4,8 (15 Beoordelingen)
€ 695 - € 995
360 Videobooth
100% match

360 Videobooth

Een originele toevoeging en een creatieve manier om mooie herinneringen vast te leggen.
De 360 videobooth zorgt voor een unieke ervaring die je evenement naar een hoger niveau tilt. Niet al...
Lees meer

4,7 (10 Beoordelingen)
€ 1395 - € 1795
Halloween feest organiseren
100% match

Halloween feest organiseren

Trick or Treat! Organiseer een geweldig griezelig Halloween feest.
Een griezelig Halloween feest organiseren in oktober is natuurlijk heel erg leuk. Denk bijvoorbeeld aan een Halloween feest ...
Lees meer

4,9 (9 Beoordelingen)
prijs op aanvraag
Gemaskerd bal
100% match

Gemaskerd bal

Boek een compleet georganiseerd mysterieus gemaskerd bal voor uw gelegenheid!
Bent u ook fan van Bridgerton, of lijkt het u leuk om ooit een gemaskerd bal bij te wonen? Organiseer zelf een ge...
Lees meer

5 (7 Beoordelingen)
prijs op aanvraag
Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

Of laat ons je terugbellen

Themafeest organiseren

Is het alweer een tijdje geleden dat jullie nog eens iets leuks hebben gedaan met vrienden en overweegt u daarom om binnenkort weer eens een feestje te geven? Is één van de kinderen over een maandje jarig en weet u nog niet precies wat u wil organiseren voor de gelegenheid? Of maakt u onderdeel uit van het comité dat verantwoordelijk is voor de organisatie van het tweejaarlijkse kantoorfeest en zijn jullie op zoek naar een originele manier om dat voor elkaar te krijgen? Voor dergelijke gelegenheden kan een professioneel uitgewerkt leuk themafeest wel eens de perfecte oplossing zijn.

Nu denkt u misschien dat u met die suggestie niet veel verder komt, maar niets is minder waar. Vanaf het moment dat u een themafeest voor de gelegenheid kiest, wordt het met behulp van een beetje creativiteit ook een stuk makkelijker om de rest van het themafeest of evenement in te vullen. Stelt u, bijvoorbeeld, voor dat uw dochtertje elf gaat worden en dat graag met vriendinnen wil vieren. U weet niet echt hoe u het moet aanpakken, maar u weet wel dat ze gek is op prinsessen. Waarom dan geen prinsessenfeestje, met jurken om zich te verkleden, prinsessenfilms, en een heel assortiment aan roze taartjes en snoepjes? Of wat dacht u van een themafeest als Hawaii voor de komende buurtbarbecue, compleet met Hawaiiaanse marinades en sauzen, Hawaii-shirts, en palmbomen? Ook kunt u er misschien wel voor kiezen om back to the 70's te gaan en uw vrienden mee terug in de tijd te nemen. Kortom, het kiezen van een leuk en passend themafeest kan een enorme hulp zijn bij het organiseren van jouw feest of evenement. Zo zijn er nog enorm veel andere thema s!

Het kiezen voor een themafeest is echter pas de allereerste stap. Wat daarna volgt, is het kiezen van het thema waarop u het hele feest of evenement wil baseren. Acrobaten? Cowboys? Jaren vijftig? Voetbal? Een foute party? Of toch een Oktoberfest met Mister Oktoberfest, een Hawaii party, karaoke feest, Great Gatsby feest, Peaky Blinders feest, een circusfeest of discofeest? hippie of winter tuinfeest? De enige limiet die u heeft wat betreft het kiezen van het themafeest is eigenlijk de limiet van uw eigen verbeelding en creativiteit. Om die reden bestaat er dus ook enorm veel variatie wat betreft het boeken van themafeesten in Nederland en België. Iets later in dit artikel zullen we enkele nuttige vragen zetten die u uzelf kan stellen wanneer u overweegt om een themafeest te gaan organiseren.

Het boeken van een themafeest voor jouw gelegenheid zoals een lustrum is niet per se moeilijk, maar gezien de enorme overdaad aan keuzes en mogelijkheden is het wel aan te raden om hierbij de hulp in te roepen van een partij die ervaring heeft op het gebied van themafeesten en dergelijke boekingen zoals een event manager. Bij Evenses beschikken we over uitgebreid ervaring wat betreft themafeesten met dank aan de vele feesten met verschillende thema's die wij door de jaren heen samen met onze klanten georganiseerd hebben. Die expertise en die ervaring stellen we graag ter beschikking, zodat jij het perfecte themafeest kan boeken voor de gelegenheid.

themafeest discofeest.jpg

U kunt onze bookers en entertainment specialisten zeven dagen per week bereiken via het offerteformulier op onze website, of per e-mail of telefoon. Als u eerst zelf eens op verkenning wil gaan, dan kunt u met behulp van de zoekmachine op onze website alvast een kijkje nemen naar alle beschikbare opties. Daarnaast zullen we hieronder, om u alvast wat verder te helpen, aan de hand van enkele korte vragen uitleggen waar u zoal op dient te letten wanneer u besloten hebt om een themafeest te boeken. Hoe meer informatie u heeft en krijgt, hoe groter de kans dat jouw feest of evenement een succes van jewelste wordt.

Het boeken van een themafeest: hoe begint u eraan?

Zoals we al eerder schreven, is het besluiten om een themafeest te boeken pas de eerste stap in het hele proces. De volgende stap is een beslissing nemen over wélk themafeest u graag wil zien en hoe u dat kan gaan uitwerken. De antwoorden op deze vragen zijn vanzelfsprekend heel persoonlijk en hangen voor een groot deel af van het type feest of evenement dat u gaat organiseren. Hieronder zullen we u  op basis van enkele algemene vragen alvast proberen in de goede richting te leiden, zodat u al kan beginnen met het invullen van de gelegenheid.

Voor wie organiseer je het feest of evenement?

De eerste vraag is ook meteen de meest logische. Zodra u besloten heeft om een feest te organiseren, is het van groot belang dat u bij het kiezen van het themafeest rekening houdt met voor wie het feest of evenement wordt gehouden? Is het een feest op kantoor waarvoor een stuk of 80 volwassenen worden uitgenodigd? Gaat het om een verjaardagsfeest voor uw zeventienjarige zoon? gaan jullie iets origineels doen om jullie trouwdag binnenkort te vieren? Of zit jij in de organisatie van je schoolfeest? Let er goed op dat het thema van het feest of evenement goed past bij zowel de persoon voor wie het wordt gegeven als de mensen die er worden uitgenodigd.

Welke thema's zijn vaak een succes en waarom?

Één van de mooie dingen aan het boeken van een themafeest is dat u voor een overgroot deel uw eigen draai aan de organisatie kan geven. Hoewel creativiteit altijd een must is als u een themafeest gaat boeken, is het ook wel verstandig om eens rond te kijken en te vragen naar thema's die populair zijn bij het soort mensen dat u gaat uitnodigen. Voor kinderfeestjes is, bijvoorbeeld, Disney vrijwel altijd een schot in de roos. U kunt daarin echter nog wat verder te gaan door te kijken naar welke films en personages van Disney momenteel populair zijn, en of die in het themafeest te verwerken zijn. Op die manier houdt u de gelegenheid leuk, gepast, én trendy.

Waar gaat het feest worden gehouden?

De locatie heeft vaak een invloed op de keuze die u heeft qua thema's, dus het helpt altijd om rekening te houden met de locatie voor het feest als u de planning wil vereenvoudigen. Als het feest of evenement, bijvoorbeeld, plaatsvindt in een geheel door land omgeven gebied en u denkt aan een tropisch paradijs of een Beach thema, dan heeft u mogelijk meer geld en werk nodig om dergelijke thema's fatsoenlijk uit te werken. Als u graag het budget wil respecteren, dan is het misschien een beter idee om voor een ander soort themafeest te gaan. Als de feestlocatie echter, bijvoorbeeld, aan het strand is, kunt u juist profiteren van de unieke omgeving bij het kiezen van een themafeest om een tropisch themafeest voor de gelegenheid te kiezen. Op deze manier kunt u de locatie gebruiken om het thema van jouw feest of evenement beter naar voren te laten komen.

Hoe groot gaat het feest worden?

Bij het organiseren van een feest of evenement is ook het aantal genodigden een belangrijke factor om rekening mee te houden, en in het geval van een themafeest is dat niet anders. Afgezien van elementen als het entertainment, de catering, en de logistiek, worden ook uw keuzes qua themafeest beïnvloed door het aantal gasten. Dat komt omdat niet ieder themafeest even goed past bij kleine of juist grote groepen. Een feestje met als themafeest English tea party is, bijvoorbeeld, over het algemeen een stuk geschikter voor kleinere groepen bestaande uit iets oudere mensen. Een themafeest organiseren met een thema als kermis of Wilde Westen is dan weer een stuk makkelijker in te vullen voor grotere groepen met kinderen.

themafeest organiseren.jpg

Wat is het budget voor het feest?

Net als bij ieder ander feest of evenement dat u al eens georganiseerd heeft of nog gaat organiseren, speelt het beschikbare budget een bepalende rol bij het invullen van de gelegenheid. Wat betreft themafeesten organiseren geldt over het algemeen de regel dat hoe meer budget er beschikbaar is, hoe authentieker en uitgebreider u het themafeest kunt uitwerken. Elementen als mooie decors en originele accessoires kosten allemaal geld. Dat wil echter absoluut niet zeggen dat u met een kleiner budget geen kant op kunt, integendeel zelfs. Er bestaan superleuke opties voor verschillende gelegenheden, verschillende mensen, en ook verschillende budgetten. Onder andere om die reden kunt u altijd contact opnemen met onze party planning specialisten.

Wat Evenses zoal voor u kan betekenen

Zeker voor mensen die nog nooit eerder een themafeest geboekt hebben, kan zo'n boeking wat ingewikkeld lijken. Dat is het echter niet, maar het is over het algemeen wel slim om de hulp in te roepen van een partij die ervaring heeft in het boeken van themafeesten in Nederland en België. Bij Evenses hebben we de afgelopen jaren honderden boekingen voor verschillende klanten verzorgd voor hele uiteenlopende soorten gelegenheden, en die ervaring gebruiken we graag om jou te helpen bij het vinden en boeken van het thema dat perfect bij jouw evenement past. Niet alleen kunnen we u helpen bij het verkennen van de beschikbare opties, maar ook, bijvoorbeeld, bij het afmaken van jouw evenement en het onderhandelen met de performers van jouw keuze. Op die manier staat u er niet alleen voor en kunt u op ieder moment ook rekenen op de expertise van onze bookers en entertainment specialisten.

Themafeest inhuren voor uw personeelsuitje, teamuitje, of bedrijfsuitje?

Bij boekingsbureau Evenses hebben wij verschillende themafeesten beschikbaar. U kunt denken aan de feest thema's Apres-ski en Oktoberfest. Er zal aan alles gedacht voor het themafeest van de  feest decoratie tot de muziek, denk hierbij bijvoorbeeld aan een DJ, een gezellige avond met De Suskes of zelfs een leuke coverband. Bekijk ook eens onze Nederlandse zanger en zangeressen. Heeft u andere themafeest ideeen voor uw groepsuitjes, neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken voor originele themafeesten.

Wij hebben naast muzikanten ook leuke andere mogelijkheden die zouden kunnen passen bij uw themafeest, zoals een fotohokje, fotograaf, polaroid fotografie, een fotoboek of een leuke dansvloer die voor extra sfeer kan zorgen op uw evenement. Of voor een kinderfeestje thuis een leuke clown, ballonenclown, buikspreker of typetje.

Themafeest inhuren voor uw personeeluitje, verjaardag of feest.

Bent u al enthousiast geworden over het inhuren van een van de themafeesten of heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met een van onze mederwerkers of vraag een vrijblijvende offerte aan. Wij zijn 24/7 voor u bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Wij helpen u graag verder met meer informatie over het inhuren van een themafeest!

Bij Evenses kunt u


Waarom een themafeest organiseren?

Het organiseren van een themafeest kan een leuke manier zijn om een feestelijk en uniek evenement te creëren en om uw gasten te laten genieten van een nieuwe en spannende ervaring. Een themafeest kan ook helpen bij het creëren van een gemeenschappelijke sfeer en eenheid onder uw gasten.

Hoe lang duurt het om een themafeest te organiseren?

Dit hangt af van het type themafeest dat u organiseert en de omvang van het evenement. Het kan variëren van enkele weken tot enkele maanden om alles te plannen en te organiseren. Het is het beste om ruim van tevoren te beginnen om ervoor te zorgen dat alles op tijd en binnen uw budget kan worden geregeld. Ook Evenses kan vanaf het begin meehelpen bij het organiseren van uw feest.

Wat zit inbegrepen bij de prijs?

Alles wat benodigd is voor een geslaagd optreden zit standaard inbegrepen. Dus de prijs is alles-inclusief en er zijn geen bijkomende kosten. Inbegrepen zijn:

  • Gescreend, professioneel entertainment

  • Niet goed - geld terug garantie

  • Reiskosten

  • BTW

  • Vervangend entertainment bij ziekte

  • Online wensenlijst

  • Persoonlijke eventmanager

  • 24/7 klantenservice

  • Op- en afbouw (indien nodig)

  • Licht en geluidstechniek (indien nodig)*

  • Overige benodigde apparatuur (indien nodig)

  • In overleg kan de techniek door Evenses of de band geregeld worden. Echter is dit niet altijd het geval.

Hoe komt de prijs tot stand?

De prijs is voornamelijk afhankelijk de volgende factoren:

  • De gewenste duur van het optreden
  • De reistijd en reiskosten
  • (eventueel) benodigde licht- en of geluidstechniek
  • Eventuele wachttijd en voorbereidingstijd
  • De groepsgrootte
  • Bekendheid van de act.

Uiteindelijk is ieder feest uniek. Daarom bespreken we graag uw wensen vooraf en kunnen we een passend voorstel op maat maken.

Hoe wordt de kwaliteit van het entertainment gegarandeerd?

Een speciaal opgeleid team doet vooraf de screening van ons entertainment. Hierbij kijken we naar:

  • ervaring,
  • opleiding,
  • prijs-kwaliteitsverhouding,
  • representativiteit,
  • originaliteit
  • betrouwbaarheid in het nakomen van afspraken.

Wat wij verder nog doen:

  • Alle acts worden vooraf bekeken middels demo's en live optredens.
  • Persoonlijke kennismaking voordat acts namens Evenses kunnen optreden
  • Ons entertainment heeft ook een online portal waarin ze alle informatie en wensen van uw boeking ten alle tijde kunnen inzien
  • Wij bellen en smsen voorafgaand de boeking nog met het entertainment voor een laatste controle
  • Wij werken enkel met entertainment waar we zelf achter staan en dat voldoet aan onze kwaliteitseisen. In alle andere gevallen komen ze niet op onze website.
  • Omdat we al bijna 15 jaar bestaan hebben we met vrijwel al ons entertainment een jarenlange, goede samenwerking
Hoe gaat een boeking precies in zijn werk?

Het is onze taak om u volledig te ontzorgen zodat u uiteindelijk een geslaagd feest heeft. Zo komt u tot een geslaagd feest:

  1. Kijk op onze website en kies het entertainment uit dat u leuk vindt. Lastig kiezen? Neem contact met ons team op en wij helpen u met het vinden van de juiste optie
  2. U ontvangt een vrijblijvend voorstel. Past het niet geheel bij uw wensen? Geef het aan, we proberen het dan aan te passen. Is het voorstel wel naar wens? Dan kan u aangeven dat u wenst te boeken.
  3. U kunt online uw wensen en overige gegevens doorgeven. Wij maken een overeenkomst en factuur. Dit kan online betaald en ondertekend worden. Wij zullen al het entertainment correct inplannen. Kort voor de boeking nemen we nog even contact op.
  4. We zijn er helemaal klaar voor. We gaan er een geslaagde gelegenheid van maken!
Hoe kan ik annuleren?

Wilt u onverhoopt annuleren? Neem contact met ons op, wij proberen het dan zo goed mogelijk op te lossen voor zowel u als het door u geboekte entertainment. In overleg komen we meestal tot de beste oplossing.

Dit is ons standaard annuleringsbeleid:
Nadat u uw boeking heeft bevestigd, heeft u 14 dagen bedenktijd. U kan dan, zonder opgave van reden, kosteloos annuleren. Dit geldt enkel voor boekingen die verder zijn dan 45 dagen op de dag van boeken.

Indien de bedenktijd is verlopen, of de boeking vindt binnen 45 dagen plaats, rekenen wij een annuleringsvergoeding. U kunt bij het plaatsen van een boeking de annuleringsbescherming afnemen voor 6,8% van het boekingsbedrag.

Annuleren zonder annuleringsbescherming:
20% tot 90 dagen of meer voor de boeking
40% tot 31 dagen voor de boeking
60% tot 14 dagen voor de boeking
80% tot 7 dagen voor de boeking
100% tot 0 dagen voor de boeking

Annuleren met annuleringsbescherming:
tot 90 dagen voor de boeking
20% tot 31 dagen voor de boeking
30% tot 14 dagen voor de boeking
40% tot 7 dagen voor de boeking
50% tot 0 dagen voor de boeking
+
Met flexibele annulering kan Opdrachtgever, mits de leverancier er akkoord mee is, kosteloos de boekingsdatum eenmalig verplaatsen.

Bij bekende artiesten houden wij de annuleringsvoorwaarden aan zoals ze bij deze partij gelden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?

U kunt via onze beveiligde online omgeving uw betaling uitvoeren. Wij gebruiken hiervoor de betaalprovider Mollie. U kunt kiezen uit alle gangbare betaalmethoden.

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard
  • Paypal
  • Apple pay
  • Sofort Banking
  • Bankcontact
  • KBC/CBC betaalknop
  • Belfius Pay Button

U kunt de volgende betaaltermijnen kiezen:

  • 100% aanbetaling vooraf
  • 50% bij plaatsing boeking, resterende 50% 14 dagen voor de boeking
    Enkel voor bedrijven:
  • 30 dagen na de boeking betalen (2,9% toeslag)
  • 60 dagen na de boeking betalen (6,8% toeslag)
Wat als het entertainment last-minute niet meer kan optreden?

Wij hebben altijd een backup-optie beschikbaar. Ons team is 24 uur per dag bereikbaar. Indien het door u geboekte entertainment vanwege overmacht niet meer kan komen optreden, zetten wij alles op alles om alsnog het optreden door te laten gaan. Omdat we zo een groot netwerk hebben slagen we hier eigenlijk altijd in.

Niet goed = geld terug
2000+ mogelijkheden
11.000+ feesten ervaring
9.5 uit 1000+ reviews
Ook een geslaagd feest?

Wij zijn er om ook jouw feest geweldig te maken.

Advice

Entertainment

Advies of hulp nodig?

Direct bereikbaar

WhatsApp